فال و طالع بینی امروز 29 شهریور + فیلم

به گزارش رکنا، فال روزانه به اتفاقاتی که ممکن است در طول روز برای شما پیش بیاید اشاره دارد. فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد به تمام اتفاقاتی که در زندگی برایتان رخ می دهد اشاره ندارد. فال روزانه به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. تفسیر فال روزانه خود و عزیزان تان را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

فال فروردین روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز شما احساس می کنید انگار یک چیزی دارد جلویتان را گرفته و مانع پیشرفت تان می شود. همه چیز تا همین امروز داشت خوب پیش می رفت، چرا ناگهان اوضاع به این صورت درآمده است؟ اگر بخواهید به صدای افکار بیهوده و از هم گسیخته خود فکر کنید درهر زمینه ای جز پسرفت و مشکلات هیچ چیزی نصیب تان نخواهد شد. درواقع وضعیت ذهنی فعلی شما تحت تأثیر مسائل گذشته قرار دارد و اگر بتوانید خاطرات گذشته را به حال خود رها کنید همه چیز خیلی بهتر پیش خواهد رفت. دل تان می خواهد راهی را پیدا کرده و خودتان را از سکونی که در آن گرفتار شده اید رها کنید، شما در مسیر درست قرار دارید، فقط باید کمی به خودتان فرصت بدهید و عجله نکنید.

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

فال اردیبهشت روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که دوست دارید امروز کمی جدی تر به زندگی تان نگاه کنید. این زاویه دید به شما کمک می کند که برخی از نقاط ضعف تان را شناسایی کنید و برای بهبود آنها بکوشید. اگر این راهی را که امروز در پیش گرفته اید ادامه دهید پایان خوبی از نظر کاری و درآمد مالی در انتظارتان خواهد بود. شما فرد انعطاف پذیری هستید و می توانید خودتان را با شرایط مختلف وفق دهید، این خصوصیتی است که باید قدرش را بدانید و از فرصت هایی که روبرویتان قرار می گیرد نهایت استفاده را بکنید.

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

فال خرداد روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که درست نیست دیگران را، آنهم براساس یکسری اطلاعات کلی قضاوت کنید. شما حرف های دیگران را بدون هیچ منبع موثقی می شنوید و به آنها تکیه می کنید اما بدانید که این تصمیمات ناگهانی و سرسری برای شما دردساز خواهد شد و حتی موجب از دست دادن عزیزان تان می شود. پس در رابطه با دیگران محتاط تر عمل کنید. اگر برای جذب فردی به سمت خودتان تلاش می کنید حال یک فرصت طلایی است تا خودتان را نشان دهید.

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

فال تیر روزانه

این فال شما نشان می دهد که نیرویی شما را وادار می کند تا احساسات تان را بروز دهید. درست است که تا به حال محتاط بوده اید اما زمان آن رسیده که پرده ها را کنار زنید و راز دل تان را فاش کنید. مطمئن باشید انقلابی برپا خواهد شد که از نتیجه آن خشنود خواهید شد. اگرچه هنوز آنچه از یک رابطه عاطفی می خواهید را به دست نیاورده اید اما به زودی همه چیز تغییر خواهد کرد و شما روزهای بهتری را تجربه می کنید. صبر کلید موفقیت شما در چنین روزی است

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

فال مرداد روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز شاید مخفی کردن نیازهایتان به نظر خودتان سیاست قابل اعتمادی باشد. شما فکر می کنید اگر در مورد اینکه واقعا چه می خواهید صحبت نکنید همه فکر خواهند کرد که همه چیز دارد به خوبی و طبق نقشه هایتان پیش می رود اما امروز در مخفی کردن احساس تان چندان موفق نخواهید بود و به نفع تان است به جای مخفی کردن افکار و خواسته هایتان پشت این نقاب سیاست واقعیت را به همان شکلی که هست بیان کنید. آنچه از آن بیشترین وحشت را دارید ممکن است همان چیزی باشد که در حال حاضر در زندگی خود به آن نیاز دارید.

فال روزانـه شخصی متولدین شهریور

فال شهریور روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که شما امروز اصلا در کارها و افکارتان دقت ندارید و از نظرتان هر چیزی امکان پذیر و محتمل است. درست است که شما فکر می کنید اصل ماجرا نسبت به جزئیات آن از اهمیت خیلی بیشتری برخوردار است اما توجه به جزئیات لزوما بدین معنا نیست که باید نسبت به پایه و اساس کارتان بی توجه باشید؛ به ویژه اگر اهل فعالیت های هنری باشید امروز توجه به جزئیات می تواند کیفیت محصول نهایی زحمات تان را به طور جدی تحت تاثیر قرار دهد. شما در بهترین زمان ممکن برای شروع های تازه و همچنین تقویت روابط خانوادگی به سر می برید.

فال روزانـه شخصی متولدین مهر

فال مهر روزانه

فال امروز شما نشان می دهد که امروز به شدت بر این باور هستید که باید به مسیر خودتان بروید اما بد نیست که کمی هم به انتظارات دیگران توجه کنید. به شما توصیه می شود که در برابر برنامه های دیگران مقاومت نکنید، چون این کار فقط وقت تلف کردن است. خوشبختانه اکنون می توانید بهترین مسیر را در پیش بگیرید، چون می توانید به طرز کارآمدی به عقل تان رجوع کنید. چیزی که در حال حاضر اهمیت دارد این است که درست عمل کنید، نه اینکه فقط مستقل باشید.

فال روزانـه شخصی متولدین آبان

فال آبان روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز باید نیازها و خواسته های دیگران را در نظر بگیرید، حتی اگر چیزی که می خواهند برای شما ناراحت کننده است. اکنون می ترسید که در معرض آسیب قرار بگیرید، به همین خاطر ممکن است بخواهید که بین خودتان و دیگران دیوار بکشید. حتی اگر نتوانستید با نقطه نظرات اطرافیان تان کنار بیایید به شما توصیه می شود که مصالحه کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

فال آذر روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که باوجود اینکه امروز سعی می‌کنید بر اعصاب خود مسلط باشید ولی وقتی بفهمید کسی که خیلی دوستش دارید احساسات شما را اشتباهی متوجه شده است، نمی‌توانید خونسردی خود را حفظ کنید. نیاز شما برای استقلال و داشتن آزادی بدین معنی نیست که دوست ندارید کسی همراهی تان کند و یا از صمیمی شدن خوش تان نمی‌آید با این حال هنوز هم می‌توانید شریک زندگی تان را بترسانید. تمام تلاش تان را بکنید که بین روابط و استقلال طلبی‌تان تعادل ایجاد کنید تا بدین وسیله نگرش‌های منفی را که به خاطر ترس از تنها شدن افزایش می‌یابد از بین ببرید.

فال روزانـه شخصی متولدین دی

فال دی روزانه

در فال روزانه شما آمده است که حالت امروز شما مثل وقتی است که تمام غذاهای منو را دوست دارید و نمی دانید کدام را انتخاب کنید. چه اشکالی دارد اگر دو تا غذا یا حتی بیشتر سفارش بدهید؟! اجازه ندهید که دشوار بودن تصمیم گیری به طور کلی مانع انتخاب کردن شما شود. این اصلا چیز بدی نیست، شما می توانید چند گزینه را مد نظر داشته باشید و بعدا سر فرصت و حوصله انتخاب خود را محدودتر کنید تا بالاخره بهترین گزینه ممکن را پیدا کنید. احساسات ناگفته شما امروز در وجودتان به جوش و خروش درآمده اند و رویارویی با آنها می تواند احساس خشم شدیدی را در وجود شما زنده کند اما هیچ اشکالی ندارد زیرا درنهایت احساس رهایی خواهید کرد.

فال روزانـه شخصی متولدین بهمن

فال بهمن روزانه

فال روزانه شما می گوید که امروز تلاش های شما برای نشان دادن دلسوزی و درک کردن دیگران شاید به ثمر ننشیند. البته این سخن بدین معنی نیست که تلاش هایتان کاملا بی فایده است بلکه معنی اش این است که شما مطمئن نیستید دقیقا چه چیزی خیلی مهم است. حتی حس می‌کنید چشم هایتان را بسته اند و دور خودتان می‌چرخید!! به جای اینکه سعی کنید به افراد دیگر کمک کنید یادتان باشد که یک کار کوچک و کمی‌ مهربانی می‌تواند نتایج خیلی بزرگی را به همراه داشته باشد.

فال روزانـه شخصی متولدین اسفند

فال اسفند روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که آیا سرتان با موضوعات مختلف شلوغ است؟ به شما پیشنهاد می شود که اینقدر سخت نگیرید. بهتر است اول از همه به اولویت هایتان فکر کنید. بعد ببینید که آیا اضافه کردن مشغله های دیگر ضرورت دارد؟ شاید احساس کنید که از نظر روانی به اینهمه مشغله و موضوعات مختلف نیاز دارید اما در هر صورت باید میانه روی را از یاد نبرید.

کدخبر: 1041738 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟