فال ابجد امروز 17 تیر + فیلم

به گزارش رکنا، فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. تفسیر فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد متولدین فروردین ماه

فال فروردین

ابجد فال شما : ج آ ج

تعبیر فال ابجد: به آنچه که نیت کرده ای می رسی اما باید صبر داشته باشی. کسی در پی بدگویی و صدمه زدن به توست اما موفق نمی شود. این روزها نادانی می کنی و به اندرز و نصایح دیگران توجه نمی کنی. در این فکر هستی که عاقبت کارت چه می شود؟ اگر صبر کنی کارت سر و سامان می گیرد. اگر قصد انجام کاری را داری چند روزی دست نگه دار.

فال ابجد متولدین اردیبهشت ماه

فال اردیبهشت

ابجد فال شما : د ب ج

تعبیر فال ابجد: از چیزی دلخور یا غمگین هستی؛ فکرش را از سرت بیرون کن. در روزی به رویت گشوده است و به زودی از یکی از خویشان چیزی به تو می رسد. متواضع باش و تکبر را کنار بگذار. در چند روز آینده خبر خوشی به تو می رسد. اگر قصد سفر داری برو زیرا هم موجب شادی تو و هم دوست و آشنا می شود. به زودی کارها بر وفق مراد تو می شود.

فال ابجد متولدین خرداد ماه

فال خرداد

ابجد فال شما : آ آ ج

تعبیر فال ابجد: از خصومت دست بردار و اگر قصد انجام کاری ناصواب را داری یا فکری بد در سر داری از آن دست بردار. از کسی که چشمانی کبود و رنگی سرخ دارد دوری کن. کسی از تو رنجور شده؛ باید از او دلجویی کنی. اگر خواسته و آرزویی داری تا چند روز آینده به آن می رسی. صدمه ای متوجه توست. صدقه بده؛ ان شاالله رفع خواهد شد. از فکر بد، پول و درآمد حرام دوری کن. در همه کارها به خدا توکل کن.

فال ابجد متولدین تیر ماه

فال تیر

ابجد فال شما : ب آ ج

تعبیر فال ابجد: حاجت و آرزویی داری که برآورده می شود. گشایشی در کارت پیدا می شود و ایام خوشی را خواهی داشت. اگر مشکلی داری به زودی برطرف می شود؛ اگر این مشکل مالی باشد موقعیت مالی خوبی را پیدا می کنی. در طالعت فرزند زیاد دیده می شود؛ فرزندان خوب و خوش قدم.

فال ابجد متولدین مرداد ماه

فال مرداد

ابجد فال شما : د آ آ

تعبیر فال ابجد: آینده خوبی را در پیش داری و اگر همتت را به کار بگیری با موفقیت فاصله ای نداری. افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا خداوند تو را در کارهایت یاری دهد. به زودی گشایشی در کارها پیدا می شود. از چیزی نگرانی در دل داری، نگران نباش. اگر چیزی را از دست داده ای به صلاح تو بوده و خیری در آن است.

فال ابجد متولدین شهریور ماه

فال شهریور

ابجد فال شما : ج ب د

تعبیر فال ابجد: طالع خوبی داری و در نعمت و رحمت به رویت گشوده است و به مقصودی که داری می رسی. شکر خدا را به جا آور تا به مقصود نزدیک تر شوی. امسال برای تو بهتر از هر سال دیگر است. به عزت و موقعیت خوبی دست پیدا می کنی. به زودی خبری خوشحال کننده را دریافت می کنی. اگر قصد انجام کاری را داری به آن عمل کن، با موفقیت همراه خواهد بود.

فال ابجد متولدین مهر ماه

فال مهر

ابجد فال شما : ج د ج

تعبیر فال ابجد: فالت خوب است. اگر صبر داشته باشی به مقصود می رسی. گشایشی در کارت دیده می شود. باید برای رسیدن به مقصود خود همت و کوشش کنی. کسی با تو دشمنی می کند؛ مراقب خودت باش. اگر گم شده ای داری آن را پیدا می کنی. اگر مسافر یا غایبی داری از او خبر به دست می آوری.

فال ابجد متولدین آبان ماه

فال آبان

ابجد فال شما : ب د د

تعبیر فال ابجد: بهتر است از این خواسته و نیتی که داری منصرف شوی تا آسیبی متوجه تو نشود. فعلا بهتر است دست به کاری نزنی چون در موقعیت خوبی نیستی. به زودی این موقعیت نیز تغییر خواهد کرد. تو دوست و دشمن زیاد خواهی داشت. باید مراقب آنها باشی تا در کارت فتنه نکنند. اگر کسی تو را نصیحتی کرد آن را بپذیر.

فال ابجد متولدین آذر ماه

فال آذر

ابجد فال شما : آ د ج

تعبیر فال ابجد: طالعت خوب است اما از نیتی که کرده ای منصرف شو تا عاقبت کارت خیر شود. از بدی ها پرهیز کن. رازت را نگه دار تا در حق تو دروغ نگویند. از خوابی که دیده ای نترس؛ عاقبت خوب خواهد شد اما آن را برای کسی بازگو نکن. از همنشین بد دوری کن. یک نفر که نان و نمک تو را می خورد و ادعای دوستی با تو را دارد با تو روراست نیست؛ البته نمی تواند صدمه ای به تو بزند ولی مراقب او باش و به خدا توکل کن.

فال ابجد متولدین دی ماه

فال دی

ابجد فال شما : ج آ ب

تعبیر فال ابجد: قصد و نیت بدی داری؛ از آن دوری کن وگرنه پشیمان می شوی. بهتر است در پی کار خودت بمانی و منتظر باشی. سعی کن با پرورش افکار و نیات خوب در سر، سعادت را به روی خود باز کنی و از الطاف خداوند در همه امور برخوردار شوی.

فال ابجد متولدین بهمن ماه

فال بهمن

ابجد فال شما : ج ب آ

تعبیر فال ابجد: طالعت نیک است و با توکل به خداوند به خواسته ات می رسی. تغییراتی در پیش داری؛ به خداوند توکل کن تا زودتر به مقصود برسی. به همه اعتماد نکن. چیزی یا خبری به تو می رسد که ممکن است خیلی باارزش نباشد ولی تو را خوشحال می کند. آینده روشنی داری و برای رسیدن به آن راه زیادی نمانده است اما باید مراقب اعمال و رفتارت باشی.

فال ابجد متولدین اسفند ماه

فال اسفند

ابجد فال شما : ب ب ب

تعبیر فال ابجد: نیت خوبی کرده ای؛ طالعت با تو یار است و به توفیق و نشاط می رسی. شکر خدا را در همه وقت به جا بیاور. اگر قصد ازدواج و یا معامله ای را داری و یا قصد شراکت و سرمایه گذاری داری بخت با تو یار است به شرط آنکه خود نیز همت کنی. اگر با کسی در گیر هستی عاقبت به نفع تو خاتمه می یابد.

کدخبر: 1015755 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟