بی آبرویی شبانه مریم در خانه مرد مغازه دار / زن صاحبخانه صبح شوکه شد + عکس

چندی پیش زن جوانی با مراجعه به پلیس پرده از راز دستبرد خدمتکار جوانی به خانه‌اش برداشت.
این زن به ماموران گفت: چندی پیش برای نظافت خانه‌ام به دنبال خدمتکار زن بودم که با دختر جوانی آشنا شدم و وی ادعا کرد برای تامین هزینه‌های زندگی‌اش در خانه‌های زیادی کار می‌کند.
وی افزود: خیلی زود به دختر جوان اعتماد کردم و «مریم» دست به کار شد و چند روزی را برای کار به خانه‌ام آمد، ولی روز گذشته بعد از رفتنش از خانه متوجه دزدیده شدن طلاهایم شدم و هرچه با شماره تلفنش تماس گرفتم، دیگر پاسخگو نبود تا اینکه موبایلش را خاموش کرد.
با این ادعاها، تیم تجسس کلانتری برای ردیابی دختر جوان وارد عمل شد و در گام نخست تحقیقات پی برد که طعمه‌های زیادی در دام نقش‌پردازی دختر جوان گرفتار شده‌اند.
همسر یکی از مغازه‌داران  در این مرحله به ماموران گفت: مدتی بود که شوهرم به دنبال کارمند زن برای مغازه‌اش بود یک روز من آنجا بودم که مریم به مغازه‌اش آمد و شروع به کار کرد.
وی افزود: چون دختر تنهایی بود و جایی برای خواب نداشت، من خواستم وی به خانه‌مان بیاید، اما فردای صبح نخستین روز، وقتی از خواب بیدار شدم، متوجه شدم مریم در خانه نیست. ابتدا فکر می‌کردیم که دختر جوان به مغازه رفته است، ولی وقتی به مغازه رفتم، دیدم که هنوز درها بسته است و همان لحظه بود که همسرم زنگ زد و از سرقت طلا و پول‌هایش خبر داد.
ردیابی‌های پلیس ادامه داشت و در حالی که دیگر طعمه‌های دختر جوان یکی پس از دیگری به ماموران مراجعه می‌کردند، توانستند سرنخی از مریم به دست آورند و به شماره تلفن جدید دختر 20 ساله رسیدند.
پلیس در تماس با مریم موفق شد دختر جوان را به بهانه یک شغل سر قرار بکشاند و این دختر در خیابان دستگیر شد. 
این دختر گفت:خانه ما در تهران است و من همیشه به شهرهای دیگر سفرکرده  در شهرهای زیادی به این شیوه و شگرد دزدی کردم و پول خوبی به جیب زده‌ام تا اینکه در این شهر گرفتار شدم.
وی افزود: طلاهای سرقتی را با قیمتی ارزان به یک مرد طلافروش می‌دادم و شب‌ها نیز در خانه‌ای  می‌ماندم.
با این اعترافات، ماموران با بررسی از مخفیگاه دختر جوان بخشی از طلاها و پول‌های سرقتی را به دست آوردند.
 برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

فیلم آرشیوی/ گفتگو با زنی که بخاطر بچه هایش در تهران دزدی می کرد

کدخبر: 461257 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟