نگار نیکدل کیست؟ + عکس ها

نگار نیکدل، یکی از بازیگران جوان و خوش آتیه کشورمان است که در حال حاضر در سریال "زخم کاری ۲" به عنوان یکی از بازیگران اصلی بازی می‌کند. از این رو، در ادامه مطلب پیش رو با بیوگرافی نگار نیکدل همراه شما هستیم.

نگار نیکدل، یکی از بازیگران جوان ایرانی است که در سال ۱۳۷۶ به دنیا آمد. او به تازگی با سریال "زخم کاری ۲" به عنوان یکی از بازیگران آغاز کرده و به عنوان یک چهره جدید وارد دنیای بازیگری شده است.

بیوگرافی نگار نیکدل

نگار نیکدل

نگار نیکدل در آخرین روز تیرماه سال ۱۳۷۶ به دنیا آمد. مادر او، میترا بهرامی، گوینده، روانشناس و مجری تلویزیونی است. نگار نیکدل از سن کم علاقه زیادی به بازیگری داشت و پس از اتمام تحصیلات در دبیرستان، وارد رشته بیولوژی در دانشگاه شد و مدرک تحصیلی خود را نیز دریافت کرد. اطلاعات زیادی درباره زندگی شخصی نگار نیکدل در دسترس نیست. تنها می‌دانیم که او در حال حاضر با پدر و مادرش زندگی می‌کند و مجرد است. بنابراین، ادعا‌های مربوط به وضعیت تاهل او درست نیستند.

شروع کار هنری نگار نیکدل

نگار نیکدل

در این بخش از بیوگرافی نگار نیکدل باید بیان کنیم که از کودکی او علاقه عجیبی به بازیگری داشت و از سن کم با تئاتر آشنا شد. اما به دلیل اینکه این اجرا‌ها بیشتر در ابتدای مسیر بازیگری او بودند و به شهرت نرسیدند، اطلاعات زیادی درباره آن‌ها در دسترس نیست.

نگار نیکدل به طور رسمی با بازی در فیلم کوتاه "رهایی" در سال ۱۳۹۷ بازیگری را آغاز کرد. سپس در سریال "رحیل" نیز نقش مکملی را ایفا کرد.

اما "زخم کاری ۲" در واقع نقطه شروع حرفه‌ای این بازیگر است که به واسطه ایفای نقش در آن، این روز‌ها توجهات زیادی به او معطوف شده است. در این سریال، نگار نیکدل نقش شیدا شفاعت را، دختر رضا شفاعت (با بازی مهران غفوریان)، ایفا می‌کند. شیدا دختری زیبا، بی‌پروا، رک و راست است که در مقابل میثم مالکی در این سریال قرار گرفته است و ماجرایی عاشقانه بین این دو شخصیت در حال رخ دادن است. برخی از کاربران فضای مجازی از اینکه عاقبت شیدا مثل مائده شوند می‌ترسند و برخی دیگر فکر می‌کنند که این دختر نقشه‌ای در سر دارد

نگار نیکدل

نگار نیکدل

نگار نیکدل

نگار نیکدل

نگار نیکدل

نگار نیکدل

نگار نیکدل

نگار نیکدل

نگار نیکدل

کدخبر: 940606 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟