زیباترین زن دنیا همه را در جهان شوکه کرد ! / آنا د آرماس چه کرد ؟! + عکس ها

برند «لویی ویتون»، فشن‌شوی بهار/تابستان ۲۰۲۴ خود را در فضای تاریخی خیابان شانزلیزه، در شکوه بسیاری برگزار کرد و افراد معروف و مطرحی به‌عنوان مهمان با لباس‌هایی از همین برند در این مراسم حضور داشتند.

یکی از این مهمانان مطرح آنا د آرماس ، بازیگر مشهور کوبایی-اسپانیایی بود که برای حضور در فشن‌شوی «لویی ویتون» با استایل درخشان و پر زرق و برق زیر حاضر شد. آنا یک بلوز و شلوار بسیار خوش‌رنگ و ملیح که پولک دوزی شده بودند را به تن کرد. هارمونی رنگی که در استایل او به چشم می‌خورد یکی از نکات مثبت آن بود. این استایل آنا در کنار زیبایی چهره و جذابیت اندام موزونش تحسین‌برانگیز به چشم می‌آمد. موافقید؟

آنا د مارس با بازی در فیلم‌های «No Time To die» و «Blade Runner 2049» به شهرت رسید. او اکنون 35 سال سن دارد و به واسطه جذابیت ظاهری خود در دنیای مد و فشن هم بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد.

آنا د آرماس

آنا د آرماس

آنا د آرماس

فیلم جدید آنا د آرماس

ران هاوارد تریلری با موضوع بقا با نام «منشا گونه‌ها/“Origin of Species» با بازی آنا د آرماس،جود لاو ، آلیسیا ویکاندر و دانیل برول می‌سازد.

فیلمبرداری پاییز امسال در کوئینزلند، استرالیا شروع می‌شود و نویسنده «تتریس»، نوآه پینک فیلمنامه را نوشته است.  «منشا گونه‌ها» بر اساس دو روایت متفاوت از یک داستان واقعی است که داستانی کمدی و تلخ از قتل و بقا توصیف می‌شود .ماجرا درباره  گروهی از شخصیت‌های مختلف است  که تمدن را برای زندگی در گالاپاگوس رها می‌کنند. همه کاراکترها در جستجوی پاسخ به سوالی هستند که همه ما را آزار می دهد: معنای زندگی چیست؟

آخرین فیلم ران هاوارد در مقام کارگردان «سیزده جان» با موضوع نجات گروهی نوجوان از غاری در تایلند بود که براساس یک رویداد واقعی ساخته شد.

کدخبر: 934071 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟