استقبال گرم «گاو نر» از هادی چوپان/ غول هلندی‌ روی دستان قهرمان مسترالمپیا چرخید! +ویدیو

هادی چوپان / هادی چوپان بدنساز / بیوگرافی هادی چوپان /همسر هادی چوپان / عکس هادی چوپان

هادی چوپان چند هفته زودتر از شروع مسابقه مسترالمپیا ۲۰۲۳ راهی آمریکا شده است و پس از قهرمانی سال گذشته امسال هم نیز یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در مسترالمپیا به شمار می‌رود.

گرگ پارسی در آمریکا با یکی از اسطوره‌های این رشته ملاقات گرمی داشته و دقایقی را با این ورزشکار مطرح درباره نکات ضعف و قوت خودشان بحث می‌کند. چوپان نیز در این ملاقات رولی وینکلار را در آغوش می‌گیرد و روی هوا می‌چرخاند. 

رولی وینکلار هلندی ملقب به «گاو نر» یکی از چهره‌های پرافتخار بدنسازی که مقام‌های بسیاری در ادوار مختلف مسترالمپیا کسب کرده ملاقات اخیرش با هادی چوپان را در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرده و زیر آن نوشته است: «دیدار با یک قهرمان همیشه خوب است... این دستاوردها را بررسی کنید و ببینید آیا او می‌تواند نکاتی را برای رسیدن به سطح بعدی دریافت کند.»

هادی چوپان در روز تولدش در تگزاس رویت شد

71

گرگ ایرانی در روز تولد خود در آمریکا رویت شده و هنی رامبد با انتشار تصویری از وی، سالروز تولد این بدنساز ایرانی را هم تبریک گفته است. چهره‌های سرشناسی به این پست اینستاگرامی هنی رامبد واکنش نشان داده و تولد هادی چوپان را تبریک گفته‌اند.

جی کاتلر قهرمان ۴ دوره مستر المپیا یکی از سرشناس‌ترین افرادی است که به هادی تبریک گفته است. درک لانسفورد اصلی‌ترین رقیب هادی در استیج اورلاندو نیز سالروز تولد گرگ ایرانی را تبریگ گفته، هر چند احتمالا بهترین پیام، متعلق به فیل هیث بوده، قهرمان ۷ دوره مستر المپیا که گرگ ایرانی را «هادی جون» خطاب کرده و تولد وی را تبریگ گفته است.

هادی چوپان در ماه‌های اخیر سخت در تلاش بوده تا دومین ساندوی خود را در اورلاندو کسب کند. او رقبای سرسختی در پیش دارد و به طور قطع مستر المپیا ۲۰۲۳ یکی از رقابتی‌ترین استیج‌های بدنسازی در سال‌های اخیر خواهد بود، جایی که چهره‌های سرشناسی هادی چوپان (قهرمان مستر المپیا ۲۰۲۲)، برندون کوری (قهرمان مستر المپیا ۲۰۱۹ و فاتح آرنولد کلاسیک در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۲)، درک لانسفورد (قهرمان دسته ۲۱۲ پوند مستر المپیا ۲۰۲۱ و نایب قهرمان سال گذشته دسته اوپن)، سامسون داودا (قهرمان آرنولد کلاسیک ۲۰۲۳)، نیک واکر (قهرمان آرنولد کلاسیک ۲۰۲۱) و اندرو جکد (پدیده دنیای بدنسازی در دو سال گذشته) وارد رقابت خواهند شد.

کدخبر: 933319 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟