عکس زن زیبا و فوق جذاب هرمز شجاعی مهر / علت رفتن آقای مجری چه بود ؟!

هرمز شجاعی مهر متولد ۳ آذر ۱۳۳۵ در بابل است. وی فارغ التحصیل لیسانس تعاون و تامین اجتماعی می باشد که کار خود  از رادیو شروع کرد و به تلویزیون آمد و با برنامه سیمای خانواده به شهرت رسید و حالا دو فرزند دارد.

هرمز شجاعی

وی درباره پدرش می گوید: پدرم کارمند وزارت کشاورز و از علاقمندان گیاه بود و با اینکه شش کلاس سواد داشت بخاطر دانش و علمی که داشت ، دکتر صدایش می زدند.

شروع کار هرمز شجاعی مهر

هرمز شجاعی

این مجری باسابقه درباره اولین تجربه گویندگی می گوید: من اولین بار اجرای رسمی ام را از ایستگاه راه آهن بافق یزد آغاز کردم ، جای که شوهر خواهر من معاونت راه آهن بافق یزد را برعهده داشت. آن روز ها که دانش آموز بودم و به نزد خواهرم رفته بودم ، دیدم کسی در محوطه راه آهن اعلام می کند: مسافرین تهران زودتر سوار شوید ….

از آن شخص خواستم تا من اینکار را انجام دهم ، آنجا بود که اولین بار پشت میکروفن نشستم و گفتم: از مسافرین محترم تقاضا می‌ کنم به قطار سوار شوید.”

ورود به تئاتر هرمز شجاعی مهر

هرمز شجاعی

از طریق برادرش که در بابل گریمور و طراح دکور بود در سال ۱۳۴۵ وقتی ۱۰ ساله بود به گروه تئاتر مامتی معرفی شد و کار خود را با تئاتر آغاز کرد؛ ولی همیشه از طرف کارگردان ها بخاطر صدایش برای حضور در رادیو تشویق می شد.

ازدواج و فرزندان هرمز شجاعی مهر

هرمز شجاعی

هرمز شجاعی سال ها پیش ازدواج کرده و متاهل می باشد ، ثمره این ازدواج یک دختر بنام ندا و یک پسر بنام امین می باشد که هیچکدام در مسیر پدر نیستند. دخترش متاهل است و یک نوه به نام آرسام موسوی دارد.

هرمز شجاعی

او درباره همسرش می گوید: خانمم بهترین داور است و همیشه کارهایم را نقد می کند، فرزندان من درباره نحوه لباس پوشیدم یا برخوردن، به من کمک می کنند و نظر می دهند. من با توجه به نظرات و انتقادات خانواده ام سعی می کنم خود را بروز کنم.

هرمز شجاعی

آیا این خبر مفید بود؟