مرگ لیام پین خواننده وان دایرکشن در پرده ابهام + عکس و فیلم

به گزارش پلیس محلی بوئنوس آیرس، لیام پین ، عضو سابق گروه پسرانه وان دایرکشن One Direction، پس از سقوط از طبقه سوم هتلی در این شهر جان باخته است. پین که ۳۱ سال داشت، یک پسر هفت ساله به نام بیر از خود به جا گذاشته است.

نیروهای اورژانس پس از دریافت تماسی از کارکنان هتلی در منطقه پالرمو، جسد این ستاره پاپ را کشف کردند. کارکنان هتل به پلیس اطلاع داده بودند که مهمانشان تحت تأثیر مواد مخدر و الکل قرار گرفته و در حال تخریب اتاق خود است. مدیر هتل در تماس تلفنی با اورژانس اظهار داشت: "اتاق او بالکن دارد و ما نگران هستیم که کاری بکند."

این حادثه پس از آن رخ داد که پین چند روز قبل از مرگش در کنسرت هم‌گروهی سابقش، نیال هوران، در آرژانتین دیده شده بود.

پین که در سال ۲۰۱۰ با گروه وان دایرکشن One Direction به شهرت جهانی رسید، از مدتی قبل به صراحت درباره مشکلاتش با الکل صحبت کرده بود و در ماه ژوئیه ۲۰۲۳ اعلام کرده بود که به مدت شش ماه پس از دریافت درمان، هوشیار بوده است.

پس از انتشار خبر مرگ او، هواداران زیادی به هتل Casa Sur در بوئنوس آیرس رفتند و در حالی که از شوک و اندوه این اتفاق صحبت می‌کردند، یادبودی موقت با شمع‌ها و گل‌ها در مقابل هتل تشکیل شد.

پلیس هنوز به طور رسمی دلیل مرگ را اعلام نکرده است و نمایندگان پین و اعضای سابق وان دایرکشن One Direction نیز هنوز به درخواست‌ها برای اظهار نظر پاسخ نداده‌اند.

صعود سریع و چشم‌گیر لیام پین به شهرت

لیام پین

لیام پین برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ و در سن ۱۴ سالگی در برنامه The X Factor، با اجرای آهنگ «Fly Me to the Moon» از فرانک سیناترا، توجه مخاطبان بریتانیایی را به خود جلب کرد. او پیش از اجرای اولین آزمون خود گفت: "باید واقعاً بر روی درس‌هایم تمرکز کنم، اما خیلی به آواز خواندن فکر می‌کنم."

پین که در شهر ولورهمپتون، نزدیک بیرمنگام، بزرگ شده بود، در آن زمان با لهجه‌ای غلیظ از منطقه «برامی» صحبت می‌کرد؛ لهجه‌ای که با پیشرفت در حرفه‌اش کم‌کم تغییر کرد. سایمون کاول، داور برنامه، پس از مرحله آزمون‌ها، از او خواست تا به تحصیل خود تمرکز کند و گفت: "دو سال دیگر برگرد."

پین در سال ۲۰۱۰، در سن ۱۶ سالگی، بار دیگر در The X Factor شرکت کرد. در طول مسابقه، نیکول شرزینگر، یکی از داوران، پین را با هری استایلز، لوئیس تاملینسون، نیال هوران و زین مالک گروه کرد و گروه One Direction شکل گرفت. این گروه در مسابقه سوم شد اما با امضای قرارداد با شرکت ضبط سایمون کاول، در سال بعد اولین تور جهانی خود را آغاز کرد که بلیط بسیاری از ۵۴ مکان آن به فروش رسید.

One Direction به عنوان یکی از پرفروش‌ترین گروه‌های پسرانه تاریخ شناخته می‌شود و بیش از ۷۰ میلیون نسخه از آلبوم‌های خود را در سراسر جهان فروخته است.

پس از اعلام توقف نامحدود گروه در سال ۲۰۱۶، تمامی پنج عضو سابق به دنبال حرفه‌های انفرادی خود رفتند.

کدخبر: 1052815 ویرایش خبر
لینک کپی شد
یسنا صادقی
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی