دانلود آهنگ جدید مهراد جم به نام مگه میشه + حاشیه ها و همه زنان معروفی که با آقای خواننده رابطه داشتند!

حسن سعیدی کیا با نام هنری مهراد جم متولد ۱۴ مرداد سال ۱۳۷۶ در شهر آبادان است. اخیرا آهنگ جدیدی از مهراد جم به نام مگه میشه منتشر شده است که دلیل توجه بیشتر مردم و مخاطب در این برهه نسبت به زندگی شخصی این خواننده بوده است.

مهراد جم

اولین فعالیت هنری به صورت جدی مهراد جم ترانه‌ سرایی و آهنگ سازی قطعه میثم ابراهیمی به نام «جان جان» در بهمن سال ۹۷ است. سپس مهراد جم در 9 اردیبهشت 1398 وقتی 22 ساله بود اولین قطعه خود بنام شمال را منتشر کرد

ماجرای طلاق دنیا جهانبخت و مهراد جم

ازدواج دنیا جهانبخت و مهراد جم، یکی از پرحاشیه‌ترین اتفاقات در فضای مجازی ایران بود که با واکنش‌های مختلفی همراه شد. این زوج، به دلیل سبک زندگی خاص و فعالیت‌های گسترده در شبکه‌های اجتماعی، همیشه در کانون توجه قرار داشتند و ازدواج آن‌ها نیز از این قاعده مستثنی نبود.

با وجود تمام حواشی و جنجال‌هایی که پیرامون این زوج وجود داشت، رابطه آن‌ها دوام چندانی نیاورد و پس از مدتی به جدایی انجامید.

مهراد+جم+و+دنیا+جهانبخت

علل جدایی

دلایل دقیق جدایی این زوج به طور کامل مشخص نیست، اما برخی از دلایلی که در رسانه‌ها مطرح شده است عبارتند از:

تفاوت‌های فرهنگی و سبک زندگی: دنیا جهانبخت و مهراد جم، ریشه‌های فرهنگی و سبک زندگی متفاوتی داشتند که این تفاوت‌ها در طول زندگی مشترک باعث ایجاد اختلافات شده بود.

زن دوم مهراد جم

اخیرا عکسی از او در تهران منتشر شد که نشان می دهد رابطه عاشقانه جدیدی را با یک دختر ایرانی آغاز کرده است و انتشار عکس آغوش آن ها نیز بسیاری از مردم را شوکه کرده است. این درحالی است که هر چند مدت ابراز دلتنگی برای پسر کوچکش آرتام می کند و گویی ابراز پشیمانی!

مهراد+جم

کدخبر: 1052410 ویرایش خبر
لینک کپی شد
علی امیدی
آیا این خبر مفید بود؟