همسران جذاب و زیبای بازیکنان استقلال و پرسپولیس / زیبایی همسر سروش رفیعی یا شجاع خلیلزاده؟!

وریا غفوری

وریا غفوری

وریا غفوری را می‌توانیم یکی از محبوب‌ترین و مردمی‌ترین فوتبالیست‌های ایرانی بدانیم. همسر او، مونا اردلان نیز به واسطه شهرت وریا غفوری، این روزها مشهور و پرطرفدار شده است. همسر این بازیکن فوتبال نیز چهره جذابی دارد و در لیست زیباترین و خوشپوش‌ترین همسران فوتبالیست‌های ایرانی می‌گنجد. مونا اردلان هم مثل خود وریا کرد است و فعالیت زیادی هم در صفحه اینستاگرامش دارد.

احسان حاج صفی

احسان+حاج+صفی+

احسان حاج صفی بازیکن تیم ملی فوتبال و تیم تراکتورسازی تبریز، اخیرا ازدواج کرده و یک دختر دارد. احسان حاج صفی ۴۰۴ هزار دنبال کننده در اینستاگرامش دارد.

امید ابراهیمی

امید ابراهیمی

همسر امید ابراهیمی ایرانی است. این بازیکن فوتبال در سال ۹۵ با نگین شفیع‌زاده ازدواج کرد. شاید برایتان جالب باشد که نگین شفیع زاده خواهر لاله شفیع زاده، همسر خسرو حیدری است. با این حساب امید ابراهیمی با خسرو حیدری باجناق هستند. نگین شفیع‌زاده نیز با چهره بیبی فیس و زیبایش در لیست زیباترین همسران فوتبالیست‌ها قرار می‌گیرد.

علی علیپور

امید علی علیپور

پرسپولیس شماره پیراهن :70 بازیکنان پرسپولیس و همسران این بازیکن در آخرین روز نقل و انتقالات نیم فصل 1393–94 با قراردادی 1٫5 ساله به تیم پرسپولیس تهران پیوست. در پی درخشش وی در فصل 94 لیگ ایران ، پرسپولیس توانست در اکثر بازی های لیگ حداقل یک گل بزند. همچنین علی علیپور در دربی تهران یک گل به یاد ماندنی به ثمر رساند که به گفته بسیاری از رسانه های فارسی، او یکی از جوانترین گلزنان دربی تهران است.

دانیال اسماعیلی فر

دانیال اسماعیلی فر

دانیال اسماعیلی‌فر (زادهٔ ۲۷ اسفند ۱۳۷۱ ساری) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست دفاع راست برای باشگاه فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

سید حسین حسینی

 همسر سید حسین حسینی

سید حسین حسینی (زاده ۹ تیر ۱۳۷۱) بازیکن فوتبال اهل ارسنجان در ایران است که در پست دروازه‌بان برای باشگاه فوتبال استقلال در لیگ برتر خلیج فارس و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند. این بازیکن در فصل لیگ برتر ۰۱–۱۴۰۰ بهترین دروازه‌بان لیگ برتر شد.

سروش رفیعی

بازیکنان فوتبال

شجاع خلیل زاده

بازیکنان فوتبال

مهدی عبدی

بازیکنان فوتبال

مهدی قائدی

بازیکنان فوتبال

مرتضی پورعلی گنجی

بازیکنان فوتبال

داریوش شجاعیان

بازیکنان فوتبال

بازیکنان فوتبال

دانیال اسماعیل فر

بازیکنان فوتبال و همسرانشان

میلاد محمدی

بازیکنان فوتبال و همسرانشان

لئاندرو پریرای

بازیکنان فوتبال

کدخبر: 1044969 ویرایش خبر
لینک کپی شد
علی امیدی
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی