صفر تا صد بازیگری شیدا خلیق و ازدواج ناگهانی اش با کیوان ساکت اف + عکس های خصوصی  و بیوگرافی

شیدا خلیق ، بازیگر جوان و با استعداد سینما، تلویزیون و تئاتر، با بازی در نقش‌های متنوع و حضور در آثار برجسته، نام خود را در میان هنرمندان آینده‌دار مطرح کرده است.

شیدا خلیق

شروع فعالیت از سنین کودکی

شیدا خلیق در سال 1372 در تهران متولد شد و از سنین کودکی به دنیای هنر و بازیگری علاقه داشت. او در 8 سالگی با حضور در تئاتر، قدم در عرصه بازیگری گذاشت و از آن زمان تاکنون در آثار متعددی به ایفای نقش پرداخته است.

شیدا خلیق و ناهید مسلمی

کارنامه هنری پربار

خلیق در طول فعالیت هنری خود، در فیلم‌های سینمایی، سریال‌های تلویزیونی و تئاترهای مختلفی بازی کرده است. از جمله فیلم‌های سینمایی او می‌توان به "دختران" قاسم جعفری، "یه حبه قند" رضا میرکریمی، "بوسیدن روی ماه" همایون اسعدیان و "چهل و هفت" احمد اطراقچی اشاره کرد. او همچنین در سریال‌های پرمخاطبی مانند "زعفرانی"، "چرخ و فلک"، "هیئت مدیره"، "زوج یا فرد" و "هم‌سایه" به ایفای نقش پرداخته است.

شیدا خلیق

حضور درخشان در تئاتر

علاوه بر سینما و تلویزیون، شیدا خلیق در تئاتر نیز فعالیت چشمگیری داشته است. او در نمایش‌های متعددی مانند "مهاجران"، "بهار و آدم‌برفی"، "پاییز"، "نگاهمان می‌کنند"، "زائر"، "تبارشناسی دروغ و تنهایی"، "ماضی استمراری" و "خانه ایران" بازی کرده است.

شیدا خلیق

ازدواج با کیوان ساکت‌اف

شیدا خلیق در اردیبهشت 1403 با کیوان ساکت‌اف ، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ازدواج کرد. این زوج هنری در رئالیتی شو "شب‌های مافیا؛ زودیاک" نیز با یکدیگر هم‌بازی بودند.

شیدا خلیق و کیوان ساکت اف

حضور در برنامه مافیا

شیدا خلیق با حضور در برنامه "مافیا" که از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود، به دلیل بازی و هوش خوبش مورد توجه زیادی قرار گرفته است.

شیدا خلیق

آینده‌ای روشن در انتظار شیدا خلیق

با توجه به استعداد و پشتکار شیدا خلیق، به نظر می‌رسد آینده‌ای روشن در انتظار او باشد. او با بازی در نقش‌های متنوع و حضور در آثار برجسته، می‌تواند به یکی از ستارگان سینما، تلویزیون و تئاتر ایران تبدیل شود.

 شیدا خلیق فاطیما بهارمست

کدخبر: 1020896 ویرایش خبر
لینک کپی شد
محمد جوادی
آیا این خبر مفید بود؟