عکس پدر و مادر اصلی سارا و نیکا / چقدر جذاب تر از همای سریال پایتخت و نقی معمولی !

سارا و نیکا فرقانی اصل، دو خواهر دوقلوی ایرانی هستند که با بازی در سریال طنز محبوب «پایتخت» به شهرت رسیدند. این دو هنرمند جوان در ۸ مرداد ۱۳۸۳ در تهران متولد شدند و در حال حاضر در سوئد زندگی می‌کنند.

ورود به دنیای بازیگری

باورکردنی نیست که این دو خواهر شیرین، بازیگری را از همان دوران نوزادی آغاز کردند. اولین تجربه بازیگری آن‌ها در سریال «دوباره زندگی» بود و سپس با حضور در سریال پایتخت به چهره‌های شناخته شده‌ای تبدیل شدند.

سارا و نیکا فرقانی

زندگی در سوئد

سارا و نیکا به همراه خانواده خود در استکهلم، پایتخت سوئد زندگی می‌کنند و تحصیلات خود را در یکی از مدارس اوپسالا دنبال می‌کنند. آن‌ها در مصاحبه‌های خود از دوستان سوئدی‌شان گفته‌اند و به نظر می‌رسد که با فرهنگ جدید به خوبی وفق یافته‌اند.

سارا و نیکا فرقانی

ماجرای حضور در سریال پایتخت

آقای رسول حاتمی که از بازی این دو خواهر در سریال «دوباره زندگی» بسیار راضی بود، آن‌ها را برای بازی در سریال پایتخت به گروه سازنده معرفی کرد. پس از تست بازیگری، سارا و نیکا برای ایفای نقش دوقلوهای سریال پایتخت انتخاب شدند.

حواشی و جدایی موقت از سریال

در فصل چهارم سریال پایتخت، به دلیل مشغله‌های درسی و زندگی در سوئد، سارا و نیکا نتوانستند در این فصل حضور داشته باشند. اما با اصرار عوامل سریال و درخواست هواداران، آن‌ها به سریال بازگشتند و همچنان به ایفای نقش پرداختند.

اینستاگرام سارا و نیکا فرقانی اصل

دوقلوهای سوئدی‌ سریال پایتخت: سارا و نیکا سریال پایتخت قبلاً تصاویر سوئدگردی های خود را در اینستاگرامشان منتشر کرده بودند که گویا آن ها را حذف کرده اند. به هر حال، سارا و نیکا سریال پایتخت احتمالاً به دلیل زندگی و تحصیل در اوپسالا سوئد، فرصت نقش‌آفرینی در دیگر سریال های نوروزی یا حتی فیلم های سینمایی را در داخل کشور نداشته باشند.

​سارا و نیکا فرقانی

علاقه‌ها و آینده شغلی

سارا و نیکا در کنار بازیگری به تحصیل نیز اهمیت زیادی می‌دهند. نیکا به دامپزشکی علاقه‌مند است و سارا نیز به دنبال کشف علاقه‌های خود است. آن‌ها در مصاحبه‌های مختلف اعلام کرده‌اند که فعلاً قصد ادامه فعالیت حرفه‌ای در زمینه بازیگری را ندارند و می‌خواهند بر روی تحصیل تمرکز کنند.

​سارا و نیکا فرقانی

سفر شیرین سارا و نیکا از کودکی تا پایتخت

سارا و نیکا فرقانی اصل، دوقلوهای دوست‌داشتنی سریال پایتخت، ماجرای بازیگری‌شان را از همان دوران نوزادی آغاز کردند.

اولین تجربه بازیگری:

سارا می‌گوید: «اولین بار وقتی هشت ماهه بودیم، در سریال "دوباره زندگی" بازی کردیم. البته چیزی یادمون نمیاد، ولی مامانمون میگه آقای حاتمی که ما رو از اون سریال می‌شناخت، ما رو برای بازی در پایتخت معرفی کرد. بعد از تست بازیگری هم خوشبختانه انتخاب شدیم.»

زندگی در سوئد و دوری از پایتخت:

بعد از حضور در فصل دوم پایتخت، سارا و نیکا برای ادامه تحصیل به سوئد رفتند. نیکا درباره این دوران می‌گوید: «اولش مدرسه سوئد برامون سخت بود، اما خیلی زود دوستای جدید پیدا کردیم و الان کلی دوست سوئدی داریم.»

​سارا و نیکا فرقانی

وقتی دوقلوهای شیرخوار جای سارا و نیکا را گرفتند

سارا درباره آن روزها می‌گوید: «ما برای بازی در فصل چهارم پایتخت خیلی آماده بودیم که یهو شنیدیم قراره دو تا بچه‌ی کوچولو جای ما رو بازی کنن. خیلی ناراحت شدیم! مامانمون سعی می‌کرد آروممون کنه و می‌گفت که این بچه‌ها هم دوستای ما هستند، ولی خب دلمون می‌خواست خودمون تو پایتخت باشیم.»

نیکا هم به این موضوع اشاره می‌کند: «فکر می‌کردیم دیگه نمی‌تونیم تو پایتخت بازی کنیم. اما چند روز بعد آقای تنابنده با مامانمون تماس گرفت و ازمون دعوت کرد که به ایران بیایم. بعد فهمیدیم که قبلا هم بهمون زنگ زده بودن، ولی به خاطر مشکل خط، پیام‌ها رو دریافت نکرده بودیم.»

​سارا و نیکا فرقانی

ماجرای درس خواندن در سوئد و حضور در پایتخت ۴

سارا درباره سیستم آموزشی سوئد توضیح می‌دهد: «مدرسه‌های اونجا برای هر ملیتی کلاس جداگانه‌ای داره. ما اول تو کلاس ایرانی‌ها درس می‌خوندیم، بعد کم کم زبان سوئدی رو هم یاد گرفتیم تا با همه دوستامون بتونیم حرف بزنیم.»

نیکا هم از تجربه جالبشون قبل از حضور در فصل چهارم پایتخت می‌گوید: «قبل از اینکه به ایران بیایم، فصل امتحاناتمون بود. چون می‌خواستیم هم به ایران بریم و هم امتحاناتمون رو بدیم، مامانمون با مدرسه هماهنگ کرد تا زودتر امتحان بدیم. یک ماه خیلی سخت درس خوندیم، ولی به خاطر پایتخت همه سختی‌ها رو تحمل کردیم.»

استقبال گرم از سارا و نیکا در فرودگاه

سارا از لحظه ورودشون به ایران می‌گوید: «وقتی به فرودگاه امام خمینی رسیدیم، گروه فیلمبرداری پایتخت اومده بودن استقبالمون. خیلی ذوق‌زده شدیم! ازمون فیلم گرفتن و گفتن که این صحنه‌ها رو تو پشت صحنه‌ی سریال نشون میدن.»

​سارا و نیکا فرقانی

دلتنگی مادر سارا و نیکا

خانم جلیلی، مامان مهربون سارا و نیکا، خیلی دلتنگ بچه‌هاش شده بود. می‌گفت: «دوری از بچه‌ها خیلی سخته، ولی از اونجایی که خودشون خیلی دوست داشتن تو پایتخت بازی کنن و مادربزرگشون هم مریض بود، تصمیم گرفتیم که اونا رو به ایران بفرستیم. سپردمشون به دست گروه پایتخت و خیالم راحته که خوب ازشون مراقبت می‌کنن.»

جایگزین‌های سارا و نیکا

مدتی پیش شایعه شده بود که سارا و نیکا دیگه تو سریال پایتخت نیستن و جایگزین شدن. حتی عکس‌هایی هم تو فضای مجازی منتشر شده بود که نشون می‌داد دوقلوهای دیگه ای قراره نقش سارا و نیکا رو بازی کنن.

سلفی جدیدی از جایگزین های سارا و نیکا در سریال پایتخت در فضای مجازی منتشر شده و با اسم سلفی دوقلوی های پایتخت در فضای مجازی دست به دست می شود.

​سارا و نیکا فرقانی

کدخبر: 1019601 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی