روش های درمان فیستول با لیزر در تهران

فیستول یکی از بیماری های مقعدی می باشد که همراه با درد و خونریزی است. امروزه هر فردی که به این بیماری دچار می شود ترجیح می دهد جهت درمان فیستول خود از روش لیزر درمانی استفاده کند.

درمان فیستول با لیزر چگونه انجام می شود ؟


 بسیاری از افرادی که بیماری های مقعدی دچار می شوند در ابتدا شاید به آن توجه زیادی نشان ندهند و نسبت به علائم بیماری فیستول بی توجه باشند. شما باید بدانید در صورتی که به این بیماری هیچ حساسیتی نشان ندهید، بدون شک امکان دارد شدت آن افزایش پیدا کند و بر همین اساس درد و خونریزی شما هم افزایش یابد. برای اینکه به بهترین نحو ممکن بیماری خود را درمان سازید بهتر است که با پزشک در این مورد مشورت کنید.

 

 جهت درمان فیستول خود می توانید بهترین پزشکی را که در این زمینه تخصص دارد را انتخاب کنید و زخم خود را به او نشان دهید. پزشک بعد از مشاهده زخم شما به خوبی می تواند شدت آن را تشخیص دهد و بهترین شیوه درمانی را برای شما تعیین کند.

در صورتی که شدت فیستول شما زیاد نباشد، پزشک از روش هایی مانند ارائه دادن قرص و یا پماد استفاده می کند. اما باید بدانید ار شدت بیماری شما زیاد باشد بدون شک تنها باید با استفاده از جراحی آن را درمانی کنید. در گذشته افراد از روش های جراحی که همراه با قیچی و یا چاقو بود بیماری فیستول خود را درمان می نمودند. همین مسئله ترس و وحشت آنها را تا حد بسیار زیادی افزایش می داد. اما امروزه بهترین شیوه درمان بیماری فیستول با لیزر است.

روش لیزر درمانی فیستول چگونه است ؟

 این روش بسیار راحت انجام می شود و در کمترین زمان شما بیماری خود را می توانید با استفاده از آن درمان سازید. تنها نکته ای که در این مورد اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن نهایت دقت و توجه را داشته باشید  این است که، بهترین پزشک را برای درمان بیماری خود انتخاب کنید. برخی از پزشکان تخصص زیادی ندارند و امکان دارد شدت بیماری شما را افزایش دهند. بنابراین تنها باید به پزشکانی که متخصص هستند اعتماد داشته باشید.

مزیت های درمان فیستول با لیزر

بدون شک اگر درمان فیستول با استفاده از لیزر مزیت های زیادی همراه خود نداشت افراد از این روش درمانی استفاده نمی کردند. شما باید بدانید درمان فیستول با استفاده از لیزر مزیت های بسیار زیادی دارد و برخی از مهمترین آنها که شما باید با آنها آشنایی داشته باشید عبارت می باشد از :

1. بدون درد

یکی از ترس هایی که بسیاری از افراد زمان جراحی فیستول خود دارند این است که از درد آن وحشت زیادی در وجودشان شکل می گیرد. اما شما باید به خوبی بدانید که این روش درمان فیستول هیچ درد و خونریزی به همراه ندارد. پزشک زمانی که با استفاده از لیزر بیماری شما را درمان می سازد می توانید به خوبی بیماری شما را درمان سازد تا هیچ درد و خونریزی را احساس نکنید. بنابراین باید بدانید یکی از مهمترین و اصلی ترین مزیت های درمان بیماری فیستول با لیزر همین مورد است.

2. بدون بیهوشی

برای اینکه با استفاده از روش های دیگر بیماری فیستول شما درمان شود پزشک باید شما را به طور کامل بیهوش نماید. در واقع باید بدانید که بیهوشی کامل خطرات زیادی را برای سلامتی شما به همراه دارد. به همین دلیل بهتر است که شما بیهوشی را برای درمان بیماری فیستول خود انتخاب نکنید. از دیگر مزیت هایی که درمان فیستول با لیزر دارد در این است که شما اصلا بیهوش نمی شوید. بی حسی موضعی یکی از بهترین شیوه های بیهوشی شما در این روش می باشد که با استفاده از این روش تنها ناحیه مقعدتان بی حس می شود تا پزشک با استفاده از لیزر بیماری شما را درمان نماید.

3. بدون بخیه و پانسمان

بخیه و پانسمان کردن زخم یکی از مشکلاتی است که بدون شک شما را در طول درمان آزار می دهد. در صورتی که شما با استفاده از لیزر بیماری خود را درمان سازید اصلا نیازی به بخیه و پانسمان ندارید. روش های دیگر جراحی فیستول که با استفاده از قیچی و چاقو می باشد درد و خونریزی زیادی به همراه دارد و به همین دلیل پزشک مجبور می شود با استفاده از بخیه و پانسمان از زخم شما مراقبت کند. اما برای درمان با لیزر هیچ یک از این موارد را تجربه نمی کنید و همین مورد از جمله مهمترین مزیت های آن به شمار می رود.

4. عدم نیاز به بستری در بیمارستان

بسیاری از افراد مایل هستند که بعد از درمان فیستول خود به سر کار خود بروند و در بیمارستان بستری نشود. در صورتی که جراحی شما با استفاده از روش های دیگر انجام شود باید در بیمارستان بستری شوید و همین مورد یکی از مهمترین مواردی می باشد که افراد از آن فراری هستند. اما شما اگر با استفاده از لیزر بیماری خود را درمان سازید اصلا نیازی نیست که در بیمارستان بستری شوید. همین مورد از جمله مهمترین و اصلی ترین مزیت های این روش درمانی به شمار می رود که می توانید از آن نهایت استفاده را ببرید. اینکه بتوانید بعد از درمان با لیزر به کار و زندگی خود مشغول شوید اهمیت بسیار زیادی دارد و بهتر است که به خوبی به آن دقت داشته باشید.

 

5. بدون بازگشت مجدد فیستول

برخی از افراد شاید ترس این مسئله را داشته باشند که بعد از جراحی فیستول یک بار دیگر این بیماری عود کند و بازگشت داشته باشد. در واقع شما باید بدانید اگر با استفاده از روش های درمانی دیگر اقدام به درمان فیستول خود نمایید امکان دارد بیماری شما بازگشت داشته باشد. اما اگر با استفاده از لیزر اقدام به درمان بیماری فیستول خود نمایید، فیستول ناحیه مقعد شما اصلا باز نمی گردد. همین مورد یکی از مهمترین و اصلی ترین مواردی است که شما می توانید به آن نهایت دقت و توجه را داشته باشید. اینکه بیماری شما بدون بازگشت باشد اهمیت بسیار زیادی دارد و با استفاده از لیزر این تضمین را به شما می دهیم که هرگز بیماری شما عود نمی کند.

6. هزینه مناسب

برخی از افراد بر این باور هستند که اگر روش جراحی فیستول با لیزر را انتخاب کنند باید هزینه بیشتری را برای درمان بیماری خود انتخاب کنند. اما شما باید به خوبی بدانید که این روش درمانی هزینه زیادی برای شما در بر ندارد و می توانید با به صرفه ترین هزینه بیماری خود را درمان سازید. در واقع شما اگر این روش درمانی را انتخاب کنید نیازی نیست هزینه ای را برای ماندن در بیمارستان پرداخت کنید. همین مورد یکی از مهمترین مزیت های آن به شمار می رود. بر این اساس شما با هر بودجه ای می توانید زمانی که به این بیماری دچار شدید ن را با مناسب ترین هزینه درمان کنید.

7. عدم انتقال عفونت های باکتریایی و خطرناک

یکی از دیگر مزیت هایی که درمان فیستول با استفاده از لیزر دارد این است که شما به هیچ بیماری عفونتی دیگری در طول درمان مبتلا نمی شوید. در واقع شما باید بدانید اگر روش های سنتی دیگری را برای درمان خود انتخاب کنید امکان دارد به عفونت های باکتریایی زیادی دچار شوید. اما با استفاده از لیزر اصلا به هیچ بیماری دیگری دچار نمی شوید و در کمترین زمان می توانید بهبودی کامل خود را به دست آورید. دقت داشته باشید که باید برای درمان بیماری فیستول خود تنها به نزد پزشکی که در این زمینه تجربه بیشتری دارد مراجعه کنید.

از خدمات کیلینیک تهرانی ما مشاوره بگیرید

خدمات کلینیک تهرانی شامل درمان کلیه بیماری های نشیمنگاهی مانند، بواسیر، شقاق، کیست مویی، فیستول، زگیل و آبسه مقعدی، با استفاده از لیزر ( بدون درد و دوران نقاهت ) و تحت نظر پزشک متخصص می باشد. هدف اصلی این مرکز درمان قطعی و رضایت کامل بیمار می باشد.

تمامی کادر درمانی و تجهیزات برای رفاه حال شما عزیزان همیشه در بهترین حالت آماده خدمت رسانی هستند.

آدرس ما :میدان ونک، خیابان ملاصدرا، مابین خیابان شیرازی و شیخ بهائی، پلاک ۱۴۶، طبقه دوم، واحد ۳ و ۴

برای گرفتتن وقت مشاوره یا وقت ویزیت برای درمان بیماری با شمارهای ۰۹۱۲۰۲۲۵۹۵۴ ۰۲۱۸۸۷۷۹۱۴۸ ۰۲۱۸۸۸۵۶۹۷۲ تماس بگیرید .

  ساعت پاسخگویی : از ۸ صبح لغایت ۱۱ شب

کدخبر: 658155 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟