فال مخصوص متولدین 6 مهر ماه + فیلم

به گزارش رکنا، متولدین امروز احساس می‌کنید که مانند سابق شاد و سرحال نیستید و روحیه‌تان را از دست داده‌اید. اجازه ندهید این احساس در سال تولدتان ادامه پیدا کند. در این سال با انجام کارهای آرامش‌بخش، روحیه‌ از دست رفته‌تان را باز یابید و زندگی را با تلاش بیشتری دنبال کنید.

مهر را با خبر غیر منتظره‌ای به پایان می‌رسانید. به آبان که رسیدید، اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و لحظه‌هایی سرشار از شادکامی را در کنار دوستان و اعضای خانواده سپری کنید. مشکلی حقوقی در آذر امسال راه شما را سد می‌کند. در برابر این مشکل، کوتاه نیایید و به اطرافیان ثابت کنید که حق با شماست.

در دی ماه امسال چشم از دارایی‌های‌تان برندارید. در این ماه دزدی در کمین اموال شماست. به بهمن که رسیدید، عشقی آتشین به جان شما می افتد. مواظب احساسات خود باشید و کاری انجام ندهید که پشیمانی به‌دنبال داشته باشد.

اسفند بسیار پرکاری را در پیش رو دارید. کارهای دشوار را به هر قیمتی که شده انجام دهید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده، حلاج هستید.

در فروردین سال آینده از جایی که انتظارش را ندارید پولی روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید.

به اردیبهشت سال آینده که رسیدید، سرتان خلوت می‌شود و فرصتی را برای مسافرت پیدا می‌کنید. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش به دیار خود باز گردید.

در اَمرداد سال آینده، پیشنهادی برای تغییر شغل یا محل زندگی‌تان دریافت می‌کنید. این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید که انجام آن به نفع شماست.

سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به الگویی درخشان در کارنامه زندگی شما تبدیل شود.

کدخبر: 1044908 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی