برانکو: محرومیت تماشاگران برای پرسپولیس فقدان بزرگی است؛ استقلال بهترین تیم دوم لیگ است

رانکو ایوانکوویچ، سرمربی باشگاه پرسپولیس از نبود تماشاگران در دیدار تیمش مقابل لخویا در چارچوب رقابت های مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا ناراحت است.

به نقل از تسنیم، او ابتدا این گونه صحبت هایش را شروع کرد: خوشحال و مفتخرم در این مرحله هستیم.متاسفانه بدون تماشاگر هستیم که این برای ما فقدان بزرگی است. صد هزار هوادار فرصت حضور در آزادی Freedom را ندارند. طبیعی است که نبود آنها در عملکرد ما تاثیر خواهد داشت. فردا جای آنها در ورزشگاه خالی است، چون هوادار یار دروازدهم ماست. هواداران در زمان‌هایی از فصل که ما خوب نبودیم هم ما را دور نینداختند و از ما حمایت کردند.

علیرضا منصوریان روز گذشته در نشست خبری خود اعلام کرد که پرسپولیس تیم دوم پایتخت است. زمانی که پیش از شروع نشست خبری، خبرنگاران از برانکو در مورد این اظهارات منصوریان پرسیدند، سرمربی تیم پرسپولیس گفت:

من برای استقلال Esteghlal آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم امروز بتواند العین را شکست بدهد. آنها بهترین تیم دوم لیگ برتر هستند!

سرمربی پرسپولیس به تمجید از تیم لخویا پرداخت و تصریح کرد: لخویا در 5 سال اخیر همیشه قهرمان لیگ قطر بوده که این نشان می‌دهد آنها چقدر مستعد و مستمر کار کردند. تیمی که قهرمان است، نمی‌تواند ضعیف یا بد باشد. ما گروه خیلی سختی داشتیم، اما توانستیم صعود کنیم. الان با بهترین تیم بازی داریم.

بیشتر از این از کیفیت آنها نمی‌گویم. آنها قهرمان قطر هستند و این موضوع کیفیت آنها را نشان می‌دهد. مشخص است که ما ترسی از حریف نداریم و فقط برای آنها احترام قائلیم. من با بازیکنانم به صورت ویژه صحبت نکردم که حریف خیلی سختی داریم. چون همه آنها وضعیت را می‌دانند. ما بازی سخت و محکمی مقابل لخویا خواهیم داشت.

برانکو گفت: لخویا قاطعانه قهرمان لیگ قطر شد و تیم شایسته‌ای به حساب می‌آید. لیگ قهرمانان آسیا جای تیم‌های قهرمان است و سطح خیلی بالاتری نسبت به لیگ برتر دارد. بچه‌های من هم نشان دادند که از هیچ تیمی نمی‌ترسند. آنها به خود و کیفت‌شان اعتماد دارند و می‌دانند که هیچ تیمی بهتر از ما نیست. من هم به بچه‌هایم اعتماد کامل دارم. می‌دانیم که این بازی سخت است و قابل قیاس با بازی‌های دیگر نیست، اما هیچ دلیلی برای ترسیدن و کاهش اعتماد به نفس‌ وجود ندارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 266395 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟