بازداشت سارق حرفه ای محله ابوسعید با 16 گوشی سرقتی / دزد سابقه دار غافلگیر شد

به گزارش رکنا، سرهنگ دوم حمزه درویش رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید  در گفت و گو با خبرنگار ما در تشریح این خبر بیان داشت: در پی افزایش سرقت تلفن همراه شهروندان در محله ابوسعید و محله های همجوار  به روش موبایل قاپی رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق در دستور کار تیم ضربت و عملیات سرکلانتری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران حین گشت زنی به یک دستگاه موتورسیکلت که در حال زاغ زنی عابران بودند مشکوک می شوند افزود: تیم عملیات ضربت سرکلانتری ، متهم را زیر نظر گرفته که در همین حین سارق اقدام به موبایل قاپی مینماید که به علت هوشیاری شهروند موفق به سرقت نشده و ماموران سریعا وارد عمل شده و در یک عملیات منسجم پلیسی موتورسیکلت را متوقف و سارق را دستگیر مینمایند.

رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید سرهنگ دوم حمزه درویش تصریح کرد: متهم 25 ساله و دارای سابقه و تحمل حبس در زندان میباشد که در هنگام دستگیری ۱۶عدد گوشی مسروقه از نامبرده کشف و در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی  خود معترف و چند تن از  مال باختگان متهم را شناسایی کردند.

 سرهنگ دوم حمزه درویش در پایان خاطر نشان کرد:تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم احتمالی متهم و شناسایی شکات دیگر متهم با دستور قضایی تحویل آگاهی پایگاه هشتم گردید .

 

کدخبر: 963651 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟