دستگیری قاچاق بر در محدوده چیتگر

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدرضا موسوی سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح جزئیات این خبر، بیان داشت: در ادامه طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با رانندگان خودروهای حامل انواع کالا قاچاق ، مأموران کلانتری 154 چیتگر این پلیس بیست و دوم آبان ماه در هنگام کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه خودرو پژو پارس شوتی در محدوده چیتگر مشکوک شده و برای بررسی بیشتر دستور ایست را به راننده خودرو اعلام کردند.

وی خاطر نشان کرد: ابتدا متهم با مشاهده گشت پلیس از محل متواری شد و به خودرو های شهروندان آسیب وارد کرد که ماموران کلانتری 154 چیتگر با استفاده از شگرد های پلیسی و قانون بکارگیری سلاح و هدف قرار دادن لاستیک های خودرو موفق  توقف خودرو و دستگیری متهم شدند.

سرهنگ موسوی اظهار داشت: در این عملیات مشخص شد خودرو سرقتی بوده و متهم از قاچاق بران حرفه ای و سابقه دار بوده که دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان با تأکید بر مبارزه هدفمند و فراگیر پلیس با قاچاق کالا به منظور حمایت پایدار از تولید ملی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده تردد خودروهای حمل بار قاچاق در سطح شهر، موضوع را برای بررسی تخصصی از طریق سامانه تلفنی 110 به پلیس گزارش کنند.

کدخبر: 946350 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟