کشف ۱۲ میلیارد ریال لوازم آشپزخانه قاچاق در جنوب تهران

به گزارش گروه حوادث رکنا؛ سرهنگ هدایت بهرامی گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران این پلیس موفق به کشف کالای قاچاق در محدوده خیابان شهید مصطفی خمینی شدند، به دنبال اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه مشخص شد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق تحت پوشش بارقانونی در حال تخلیه کالای قاچاق است.

بهرامی افزود: طی بازرسی ها مشخص شد ظروف آشپزخانه، قیچی و ... در کارتن ها بوده و این کالاها در گردنه حسن آباد به سمت کهریزک تحویل شد، پس از بررسی بیشتر، خارجی بودن بار و جعلی بودن بارنامه، اسناد و مدارک گمرکی محرز شد.

این مقام انتظامی افزود: کالاهای کشف شده شامل ۷۶ هزار و ۹۳۸ قلم ظروف آشپزخانه، هشت هزار و ۹۲۸ قلم قیچی آشپزخانه و ۸۲۸ قلم فندک آشپزخانه محصول کشورهای چین و ژاپن است که پرونده در این خصوص تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی ارجاع شد.

این مقام پلیسی اضافه کرد: با این شیوه و شگرد قاچاقچیان حرفه ای برای قاچاق و فرار از دست قانون و عدم پرداخت حق و حقوق دولتی اقدام به قاچاق کالا می کنند. با توجه به اینکه مبارزه با قاچاق کالا موجب رونق تولید وکاهش بیکاری می شود و از اهم وظایف این پلیس است از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

کدخبر: 866826 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟