دزدان به دل گنج زدند !  + جزییات سرقت از عمارت تاریخی شوکت آباد بیرجند !

به گزارش رکنا، دزدان به دل گنج زدند .سرهنگ کاظم صادقی، رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی، از وقوع یک فقره سرقت در مجتمع گردشگری باغ و عمارت تاریخی شوکت آباد شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: با اعلام این خبر بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی با انجام اقدامات اطلاعاتی و روش‌های علمی و نوین کشف جرم، ۲ سارق و ۲ مالخر را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی متهمان را در چند عملیات ضربتی دستگیر و اموال مسروقه را کشف کردند.

سرهنگ صادقی اظهار کرد: متهمان در بازجویی‌های پلیسی، در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند، اما با روبه رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به سرقت از مجتمع گردشگری باغ و عمارت تاریخی شوکت آباد اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی با اشاره به این که ارزش اموال سرقتی کشف شده ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاظرنشان کرد: اموال مسروقه بازگردادنده شد و متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.



وبگردی