پایان تعقیب و گریز دوساله / قاتل زن جوان در غرب کشور به دام افتاد

به گزارش اختصاصی خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 6 صبح سه‌شنبه شانزدهم اسفند ماه سال 1401، رهگذران بلوار آیت‌الله کاشانی با مشاهده زن جوانی غرق در خون فورا موضوع را به ماموران پلیس اطلاع دادند.

با اعلام این خبر ماموران کلانتری 133 شهر زیبا و تیم از کارآگاهان تشخیص هویت پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در محل حادثه با زن مجروحی مواجه شدند که هدف شلیک 3 گلوله قرار گرفته بود و سریعا توسط عوامل اورژانس زن جوان را به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل شد اما متاسفانه بعد از انتقال به بیمارستان به علت خونریزی زیاد جان خود را از دست داد.

تیم جنایی در گام بعدی تحقیقات متوجه دوربین های مداربسته شدند و با بررسی دقیق لحظه به لحظه فیلم متوجه شدند که عامل تیراندازی به سمت زن جوان همسر سابق او بوده است.

در بررسی‌ های بیشتر مشخص شد زن جوان عضو کادر درمان بیمارستان نزدیک محل حادثه بوده و هنگامی که قصد داشته به سرکار برود همسر سابقش جلوی او را گرفته و با کلت کمری به او شلیک کرده است.

با دستور بازپرس پرونده تیمی از ماموران پایگاه دهم پلیس آگاهی برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.

دستگیری قاتل فراری بعد از دوسال

تیم جنایی بعد از گذشت دوسال با اقدامات اطلاعاتی گسترده توانستند مخفیگاه قاتل فراری را در شمال غرب کشور شناسایی کنند.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌ های لازم قضایی فورا راهی مخفیگاه مورد نظر شدند و پس از مراقبت‌ های دقیق توانستند قاتل را در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

در تحقیقات اولیه از قاتل مشخص شد او در دوسال گذشته دائما در حال جا به جا مخفیگاه خود در کشور بوده و برای مدتی هم به کشور پاکستان رفته بود اما بعد از مدتی به ایران بازگشته و به سمت اردبیل رفته بود که دستگیر شد.

متهم جهت بررسی های بیشتر و مشخص شدن انگیزه این قتل در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و متهم روانه دادسرا شد.



وبگردی