راننده زحمتکش عزارئیل را سوار کرد/ قتل در اتوبان

یه گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه محمد علی آدینه لو بیان داشت: 27 مهر ماه سال جاری گزارش فقدانی فردی میانسال به پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان اعلام و تحقیقات پلیسی برای یافتن وی آغاز شد.

وی تصریح کرد: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد، شخص مفقود شده به نیت مسافرکشی با یک دستگاه سمند سورن ، فردی را از مقابل راه آهن زنجان به مقصد یکی از استان های مرکزی سوار و مسیر ، مقصد و ساعت برگشت خود را طی تماس تلفنی به همسرش اعلام کرده است ولی بعد از این تماس هیچ گونه اطلاعی از سرنوشت وی در دست نیست.

این مقام انتظامی ادامه داد : با تحقیقات میدانی و فنی کارآگاهان و بررسی مسیر حرکت خودرو ، هویت مسافر مرتبط با این پرونده و محل تردد وی در استان البرز احراز گردید.

آدینه لو افزود: با اعزام تیمی از ماموران محل اختفاء متهم در منزل مادری اش شناسایی و در یک عملیات از قبل طراحی شده، این متهم بلافاصله دستگیر که در بازرسی از منزل و اموال شخصی وی، اوراق هویتی مورد فقدانی، گوشی موبایل و سویچ خودروی سمند سورن کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی  فرماندهی انتظامی زنجان با اشاره به ثبت دو فقره سرقت در کارنامه این متهم عنوان کرد: متهم دستگیر شده بلافاصله تحت بازجویی های پلیسی صراحتا به قتل راننده با انگیزه سرقت خودرو و اموال وی اعتراف کرد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد : پس از هماهنگی های صورت گرفته ، محل رهاسازی جسد راننده در اتوبان غدیر بررسی که مقتول توسط عوامل پلیس آگاهی شهرستان "ملارد" پیش تر کشف شده و تحویل کارآگاهان پلیس آگاهی استان شد.



وبگردی