آزار شیطانی پسر 10 ساله یتیم توسط عمویش در تهران ! / زن عمویش فیلم سیاه گرفت ! / فقط اشک می ریخت !

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده با شکایت مرد جوانی به نام نعیم آغاز شد. وی که به پلیس آگاهی رفته بود از برادر کوچکش به نام نعمت شکایت و راز سیاهی را برملا کرد.

 وی به ماموران گفت: مدتی بود به رفتارهای برادرزاده ۱۰ ساله‌ام به نام احسان مشکوک شده بودم .او افسرده و گوشه‌گیر شده بود و می‌گفت دیگر قصد ندارد درس بخواند.من که کنجکاو شده بودم چند بار با او صحبت کردم و او حرف‌های عجیبی زد .او گفت برادر کوچکم نعمت او را آزار داده و همسرش نیز از آنها فیلم سیاه تهیه کرده است .حرف‌های برادرزاده‌ام را باور نکردم و از او خواستم برای اثبات ادعایش مدرکی به من ارائه دهد. اما برادرزاده ام گوشی برادرم را به من نشان داد و ادعایش را ثابت ‌کرد.

وی ادامه داد: من با دیدن فیلم سیاه شوکه شدم به همین خاطر سراغ نعمت رفتم و با او درگیر شدم .اما او وقتی فهمید به راز سیاهش پی برده ام خانه را ترک کرد.

 با این شکایت و بررسی فیلم سیاه بهزیستی در جریان قرار گرفت و  احسان ۱۰ ساله که پدرش سالها قبل فوت شده به بهزیستی سپرده شد .

جلسه تحقیق در دادگاه

در حالی که پزشکی قانونی آزار و اذیت وی را تایید کرده بود وی به همراه مددکار بهزیستی برای نخستین جلسه تحقیق به شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران منتقل شد .

در جلسه تحقیق پسر ۱۰ سال فقط اشک ریخت و حرفی به زبان نیاورد.

 اما همسر نعمت که به دادگاه احضار شده بود گفت: شوهرم مرا وادار کرده بود تا از آنها فیلم سیاه بگیرم. من چاره‌ای غیر از این کار نداشتم  و پشیمان هستم.

قضات دادگاه با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده حکم جلب متهم فراری را صادر کردند تا پس از بازداشت وی در دادگاه از خود دفاع کند.



وبگردی