نجات معجزه آسای مرد ۴۶ ساله از اتاق خواب آتشین + عکس های کانون آتش سوزی

جعفر شکرانه مهربانی، معاون منطقه هفت عملیات آتش‌نشانی تهران از وقوع آتش‌سوزی در قسمتی از اتاق خواب یک واحد مسکونی در شهرری خبر داد و گفت: صبح روز گذشته در پی تماس ساکنان ساختمان مسکونی با سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه 14 را روانه محله دولت آباد شهرری کرد.

وی با بیان اینکه قسمت اتاق خواب یک واحد مسکونی در طبقه پنجم یک ساختمان پنج طبقه دارای 10 واحد مسکونی آتش گرفته و هر لحظه امکان سرایت آتش‌سوزی به واحدهای دیگر وجود داشت، عنوان کرد: نیروهای آتش‌نشانی به محض رسیدن به محل حادثه، پس از قطع جریان اصلی برق و گاز ساختمان، با به کارگیری دستگاه‌های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده عملیات مهار شعله‌های سرکش آتش را آغاز کردند.

شکرانه افزود: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان با مجهز شدن به تجهیزات فردی مشغول جستجو در طبقات و راهروهای ساختمان مسکونی شدند و پس از بررسی، یک مرد حدودا 46 ساله را از میان دود و حرارت خارج کرده و وی که دچار مصدومیت جزئی شده بود را برای انجام معاینات پزشکی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

معاون منطقه هفت عملیات آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: نیروهای آتش‌نشانی با تلاش فراوان، در کوتاه‌ترین زمان ممکن شعله‌های آتش را مهار و از گسترش آتش‌سوزی جلوگیری کردند.

آتش سوزی در منزل مسکونی



وبگردی