چاقو کشی به ماموران اورژانس درصحنه انتقال بیمار / در کاشمر رخ داد

به گزارش رکنا ، محمد علیشاهی روز شنبه در گفت و گو با یی افزود: برای امدادرسانی به سه مصدوم حادثه درگیری و نزاع در یکی از خیابان‌های شهر کاشمر خراسان رضوی، شب گذشته  یک دستگاه آمبولانس اورژانس به محل اعزام شد.

وی بیان کرد: مصدومان این حادثه حین انتقال به بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) کاشمر توسط اورژانس ۱۱۵، پس از فحاشی به ۲ کارشناس فوریت‌های پزشکی، آنان را با سلاح سرد مورد ضرب و شتم قرار دادند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: این ضرب و شتم سبب آسیب دیدگی یکی از پرسنل اورژانس از ناحیه صورت و بینی و پاره شدن پیراهن کارشناس دیگر اورژانس شد.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از ضاربان متواری شد، بیان کرد: ۲ ضارب دیگر پس از دریافت خدمات درمانی در محل اورژانس بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) با حضور نیروی انتظامی تحویل کلانتری شدند و این افراد خاطی هم اکنون در بازداشت به سر می‌برند.

علیشاهی افزود: اقدامات درمانی برای کارشناس فوریت های پزشکی که مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، انجام شد و شبکه بهداشت و درمان کاشمر تا حصول نتیجه و مجازات خاطیان پیگیر شکایت از این افراد است.

 

کدخبر: 1053467 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟