آتش سوزی انبار پالت چوب در اصفهان

به گزارش رکنا، سخنگو و رئیس اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان درباره آتش‌سوزی در انبار‌ نگهداری پالت‌های چوبی در خیابان امام خمینی (ره) اصفهان، گفت: حریق انبار پالت چوب در ابتدای خیابان امام رضا (ع) ساعت ۱۱:۰۰ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اعلام شد، آتش‌نشانان از نزدیک‌ترین ایستگاه ۱۰ به محل حادثه اعزام شدند.

محمد شریعتی با اشاره به وسعت انبار نگهداری پالت‌های چوب، حدود یک‌هزار متری و قابل گسترش آتش‌سوزی، افزود: با همکاری ایستگاه آتش‌نشانی ۱۰ حدود هفت ایستگاه دیگر برای اطفا حریق به محل مورد نظر اعزام شدند.

سخنگو و رئیس اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان پیرامون اینکه هیچ‌گونه منزل مسکونی در اطراف انبار پالت‌های چوب استقرار ندارد و با ایجاد رینگ حفاظتی از سرایت حریق به کارگاه‌های مجاور جلوگیری شد، گفت: تیم‌های عملیاتی با ورود به مجموع انبار با جداسازی پالت‌ها مانع از سرایت و سوختن مابقی پالت‌های چوب شدند.

شریعتی خاطرنشان کرد: هم اکنون حریق تحت کنترل آتش‌نشانان است و در حال شعله‌زنی و پاک‌سازی محل وقوع حریق هستیم. این آتش‌سوزی هیچ‌گونه خسارت جانی نداشته است.

 

کدخبر: 1052963 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟