قتل فجیع سپهر 10 ساله و انتظار خانواده برای عدالت

به گزارش رکنا، این حادثه دلخراش در دهم شهریور سال گذشته رخ داد. سپهر در حالی که از خانه برای خرید نان بیرون رفته بود، به طرز فجیعی به قتل رسید. با گزارش این جنایت، پلیس وارد عمل شد و قاتل را ظرف کمتر از 24 ساعت دستگیر کرد. اما پیچیدگی این پرونده با ادعای جنون قاتل توسط برخی از کارشناسان پزشکی قانونی دوچندان شده است.

خانواده داغدار سپهر در شرایط بسیار سختی به سر می‌برند. مادر و خواهر سپهر که شاهد این جنایت هولناک بودند، دچار آسیب‌های روحی شدیدی شده‌اند. پدر خانواده نیز به دلیل مشکلات دیگری در زندان به سر می‌برد و این خانواده از هرگونه حمایت محروم مانده‌اند.

اکنون همه چشم‌ها به جلسه پایانی کارشناسان پزشکی قانونی دوخته شده است تا مشخص شود آیا قاتل به دلیل جنون از مجازات معاف می‌شود یا خیر. خانواده سپهر خواستار مجازات سریع و قاطع قاتل هستند و معتقدند که تنها با اجرای عدالت می‌توانند به آرامش نسبی برسند.

در این میان، وضعیت اسفبار خانواده سپهر که قربانی این جنایت هولناک شده‌اند، نیازمند توجه ویژه مسئولان است. این خانواده به حمایت‌های روانی، اجتماعی و اقتصادی نیاز دارند تا بتوانند از این بحران عبور کنند.

کدخبر: 1052436 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی