بازداشت سارق سریالی ضبط خودروها در تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ "علی قاسم پور" رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم و محتویات خودرو داخل پارکینگ منازل و سرقت انباری، تیم عملیات کلانتری 146 حکیمیه بررسی موضوع را بر عهده گرفت.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: با بررسی دوربین های مداربسته و استفاده از شیوه های نوین پلیسی، ماموران موفق به شناسایی مشخصات ظاهری سارق شدند و در اختیار تیم های گشت قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با گشت زنی های هدفمند  سارق را حین ورود به پارکینگ یکی از منازل با روش تخریب قفل درب مشاهده نمودند و قبل از اینکه فرصت فرار پیدا کند زمینگیر و دستگیر شد.

سرهنگ قاسم پور بیان داشت: از مخفیگاه متهم 32 ساله تعداد 50 عدد ضبط و باند خودرو و ابزار و ادوات حرفه ای سرقت کشف شد. متهم به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات خودرو و انباری اعتراف کرد و در بررسی های بیشتر 2 مالخر این سارق نیز شناسایی شدند.

سرهنگ قاسم پور ادامه داد:ماموران با اخذ مجوز از مرجع قضائی به مخفیگاه مالخران مراجعه کردند و در یک عملیات منسجم پلیسی هر دو نفر را در مخفیگاه خود  دستگیر کردند. از مخفیگاه متهمان تعدادی دوچرخه،10 عدد ساب و 50 عدد ضبط خودرو کشف شد که ارزش ریالی کل اموال مکشوفه از سارق و مالخران حدود 5 میلیارد ریال است که اموال مکشوفه به همراه متهمان به کلانتری منتقل شدند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت خاطر نشان کرد: متهمان 32 تا 40 دارای سوابق متعدد سرقت و مالخری به 100 فقره سرقت اعتراف که تاکنون 50 نفر از شاکیان پرونده شناسایی شدند و شناسایی شکات دیگر در دستور کار پلیس قرار دارد و پرونده به همراه متهمان به مقامات قضائی معرفی شد.

کدخبر: 1052035 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟