مرد شیاد برای پیرمردان در ستارخان کمین کرده بود + جزییات

سرهنگ "محمد افشار" سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی شکایت چند نفر از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری به شیوه فریب دادن افراد سالخورده و برداشت مبالغ از کارت عابر بانک آن ها در محدوده حوزه استحفاظی کلانتری 118 ستارخان، دستگیری کلاهبردار در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پس از بررسی محل  سرقت و بازبینی دوربین های مداربسته، متوجه شدند سارق با فریب دادن افراد مسن کارت عابر بانک آن ها را سرقت می نماید که با اقدامات فنی پلیسی و شیوه های نوین کشف جرم هویت سارق شناسایی شد و تصویر متهم در اختیار تمامی واحد های گشت انتظامی و عملیاتی قرار گرفت.

سرهنگ افشار ادامه داد: تیم عملیات کلانتری 118 ستارخان متهم را در حین فریب یکی از شهروندان سالمند رویت که بلافاصله دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

وی ابراز داشتند: در بازرسی اولیه تعداد 10 کارت بانکی کشف شده و کلاهبردار به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری و فریب دادن افراد سالخورده اعتراف کرده و از کارت عابر بانک یکی از شکات مبلغ هفتصد و پنجاه میلیون ریال برداشت نموده است و تا کنون 10 نفر از شکات شناسایی و در مجموع مبلغ یک میلیارد ریال از مالباختگان سرقت نموده است.

این مقام انتظامی  در پایان به شهروندان توصیه کرد: تحت هیچ شرایطی کارت بانکی خود را به همراه رمز آن در اختیار افراد دیگر قرار ندهند.

کدخبر: 1052030 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟