مرگ هولناک 2 زن و یک دانش آموز در واژگونی کامیون روی مزدا و پراید تاکسی + فیلم و عکس

به گزارش رکنا، محمد یساولی بیان کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، از واژگونی یک دستگاه خودروی کمپرسی در بلوار موذن، ابتدای بلوار انرژی اتمی مطلع شدیم که بلافاصله نیروهای عملیاتی از ایستگاه های ۱۲۲،۱۰۳،۱۰۲ به محل حادثه اعزام شدند.

این مسئول بیان کرد: در این حادثه یک دستگاه خودروی کمپرسی بر اثر انحراف منجر به واژگونی بر روی یک دستگاه خودرو پراید و مزدا گردید.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج افزود: این حادثه منجر به فوت سه نفر از سرنشینان خودروی پراید و مصدومیت دونفر دیگر از سرنشینان خودرو مذکور و همچنین مصدومیت یک نفر از سرنشین خودرو مزدا گردید که بلافاصله با اعزام اکیپ نجات، افراد خارج و تحویل عوامل انتظامی،اورژانس و موقعیت حادثه ایمن سازی شد.

وی گفت: برای امداد رسانی به این حادثه ۲۰ نفر نیروی عملیاتی به انضمام چهار دستگاه خودرو امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

تصادف کمپروسور با پراید

جزئیات جدید از حادثه تصادف کمپرسور با 2 دستگاه خودرو در کرج از زبان پلیس راهور

پلیس راهور : ساعت 12:45 دقیقه ظهر امروز 24 مهرماه خبر تصادف یک دستگاه کمپرسور بنز حامل محموله آسفالت به علت نقص فنی و بریدن ترمز،از بلوار فرعی انرژی اتمی کرج خارج و پس از ورود به بلوار شهید موذن با دو دستگاه خودرو برخورد می کند.

متاسفانه در این حادثه 2 خانم و یک پسر بچه جانشان را از دست داده اند و یک نفر نیز به دلیل شدت صرمات وارد شده به بیمارستان منتقل شده است.

 

تصادف کمپروسور با پراید

کدخبر: 1052025 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی