جمع آوری 8615 دستگاه استخراج رمز ارز

به گزارش رکنا، سردار "حسین رحیمی" رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه در بهار و تابستان امسال با توجه به افزایش بی سابقه دما در کشور های مختلف و از جمله کشور ایران موضوع برق و مدیریت شبکه توزیع و جلوگیری از قطعی برق بصورت ویژه در دستور کار مسئولان امر قرار گرفت، عنوان داشت:در این رابطه با توجه به اینکه برخی افراد سو جو با سوء استفاده از برق شهری برای فعال کردن ماینرها و ... موجبات اخلال در شبکه توزیع برق کشور را ایجاد می کنند لذا در این رابطه با همکاری شرکت توانیر طرح های مختفی اجرا شد.

وی با تاکید بر اینکه پلیس امنیت اقتصادی به منظور حمایت از اقتصاد کشور با همه مظاهر و مصداق های فساد ها و جرایم اقتصادی برخورد می کند، بیان داشت: در این رابطه با تشکیل تیم های مشترک پلیس امنیت اقتصادی و شرکت توانیر اقدامات لازم در خصوص جمع آوری ماینرها و عاملان تهیه و استخراج از آنها انجام شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه  برابر برآورد صورت گرفته حدود 2000 مگا بایت مصرف رمز ارز های غیرمجاز و غیر قانونی در کشور است که این رقم برابر مصرف برق نیروگاه اتمی بوشهر می باشد،گفت:در 6 ماهه امسال تعداد 8615 دستگاه استخراج رمز ارز شناسایی و جمع آوری شده است.

سردار رحیمی افزود: هموطنان گرامی می توانند به منظور حمایت اقتصاد و تولید داخلی اخبار و اطلاعات خود را در خصوص مفاسد و جرایم اقتصادی با شماره 096300 پلیس امنیت اقتصادی در میان بگذارند

کدخبر: 1051567 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟