مردی زنش را در شهرری زنده زنده سوزاند / جنازه سوخته خودش در بیابان پیدا شد + جزییات

به گزارش اختصاصی رکنا، 16 مهر امسال بود که ماموران پلیس شهرری در جریان آتش سوزی مرگباری در یک خانه در منطقه فشافویه قرار گرفتند و خیلی زود تیمی از ماموران کلانتری برای تحقیق به محل اعزام شدند.

ماموران با حضور در محل با صحنه هولناکی روبرو شدند، زن جوان زنده زنده در آتش سوخته بود و 2 فرزندش از ناحیه دست و پا دچار سوختگی شده بودند.

همین کافی بود تا تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای تحقیق وارد عمل شوند و در گام نخست پی بردند که پدر خانواده اعتیاد به مواد مخدر داشته و چندی قبل همسرش با مراجعه به پلیس درخواست کمک کرده و پدر خانواده به کمپ ترک اعتیاد منتقل می شود.

بدین ترتیب پدر خانواده که اعتیاد به مواد مخدر دارد پس از انتقال به کمپ ترک اعتیاد کینه مرگبار از زنش می گیرد و پس از خارج شدن از کمپ به سراغ همسرش رفته و اقدام به ریختن بنزین روی زنش کرده و سپس دست به آتش افروزی مرگبار می زند که در این اقدام هولناک 2 فرزند خانواده نیز از ناحیه دست و پا دچار سوختگی می شوند و مادر خانواده تسلیم مرگ می شود.

کارآگاهان در تحقیقات پی بردند که مرد آتش افروز پس از قتل آتشین همسرش در حالیکه خودش نیز دچار سوختگی شده بود از خانه خارج و پا به فرار گذاشته است.

تجسس های پلیسی برای دستگیری مرد جوان ادامه داشت تا اینکه شامگاه همان روز جنایت جسد پدر خانواده در بیابان های شهرری پیدا شد و کارآگاهان پی بردند عامل جنایت آتشین خودش نیز در صحنه آتش افروزی به شدت دچار سوختگی شده و پس از فرار در بیابان ها جنوب تهران به کام مرگ فرو رفته است.

کدخبر: 1051281 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی