ربودن مرد جوان بخاطر بدهی 450 میلیونی برادرش در تهران / گروگانگیران سفته ها را گرفتند و فرار کردند

به گزارش رکنا ، چند روز قبل، رهگذران در حال عبور از خیابانی در جنوب تهران بودند که ناگهان با مرد جوانی دست‌و‌پابسته و زخمی کنار خیابان روبه‌رو شدند. با اعلام موضوع به پلیس و اورژانس، وی به بیمارستان منتقل شد و پس از بهبودی راز آدم‌ربایی 10 ساعته را برملا کرد.

شاکی گفت: صبح روز حادثه از خانه خارج شدم تا به محل کارم بروم که مردی اسمم را صدا کرد، وقتی سرم را برگرداندم مرد جوانی را سوار بر خودروی پرایدی دیدم که 3 نفر دیگر هم داخل خودرو بودند.

 آنها بلافاصله پیاده شدند و با تهدید چاقو و ضرب و جرح مرا سوار خودروشان کردند.

 همان‌طور که در خیابان حرکت می‌کردند بعد از ساعتی، آدرس خانه برادرم را خواستند. تازه آن زمان بود که متوجه شدم چرا مرا ربوده‌اند. برادرم به چند نفری بدهی داشت و از ایران رفته بود.

آنها گفتند که از برادرم 450 میلیون تومان پول می‌خواهند. مردان خشن آنقدر مرا شکنجه دادند تا اینکه مجبور شدم با پدرم تماس بگیرم و از او بخواهم که در ازای بدهی 450 میلیون تومانی برادرم، سفته یک‌و‌نیم میلیارد تومانی به آنها بدهد. پدرم هم سفته‌ها را فراهم کرد و به آدرسی که مردان آدم‌ربا داده بودند، رفت.

مرد جوان گفت: قرار بر این شد که سفته‌ها را زیر صندلی در کنار سطل آشغالی که آنها گفته بودند، بگذارد. بعد هم تهدید کردند که اگر با پلیس تماس بگیرد، مرا نخواهد دید. پدرم هم طبق خواسته آنها عمل کرد و یکی از آدم‌ربایان به پارک رفت و سفته‌ها را برداشت.

 درنهایت بعد از 10 ساعت گروگانگیری، مرا در کنار خیابان دست‌و‌پابسته رها کردند.

به‌دنبال اظهارات مرد جوان، تحقیقات برای دستگیری آدم‌ربایان به دستور بازپرس حمیدرضا کیاستی‌نیا از سوی کارآگاهان اداره آگاهی آغاز شد.

کدخبر: 1049952 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟