حسابدار شرکت میلیاردی به جیب زد و گریخت / در جنت آباد لو رفت

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد افشار سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: پیرو شکایت مالک و متصدی یک مغازه گل فروشی مبنی بر سرقت و کلاهبرداری توسط کارمند حسابداری این شرکت، تیم تجسس کلانتری 138 جنت آباد  برای بررسی موضوع و شناسایی و دستگیری متهم، به موقعیت اعزام شدند.

وی گفت: پس از انجام تحقیقات و بررسی حساب های درآمد و هزینه شرکت متوجه وجود ناهمخوانی در حساب های مغازه شدند، مشخص گردید متهم در مدت 14 ماه که صاحب مغازه حضور نداشته است سوء استفاده کرده و اقدام به سرقت مبلغی بالغ بر 16 میلیارد ریال وجه نقد حاصل از فروش اموال مغازه با روش کارت به کارت و نیز سرقت مستقیم وجه نقد از دخل مغازه نموده.

سرهنگ افشار افزود: با هماهنگی مقام قضایی متهم 31 ساله در مخفیگاه خود دستگیر و به کلانتری منتقل شد و به جرم خود مبنی بر سرقت از مغازه گل فروشی اعتراف کرد.

سرهنگ افشار  به شهروندان توصیه کرد: در قسمت صندوق و امور مالی و حسابداری حتما از افراد مورد اطمینان به کارگیری شود و با نظارت بر فعالیت این کارمندان در قسمت امور مالی و حسابداری توسط مدیر شرکت می تواند از وقوع این جرایم جلوگیری کند.

کدخبر: 1049742 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟