دختری قاتل پدرش را بعد از 25 سال دستگیر کرد + عکس

به گزارش رکنا، در سال 1999، مرد جوانی به نام گیلوادو با دوستش رایموندو گومز بر سر بدهی 50 پوندی درگیر شد.

گیلوادو توان پرداخت بدهی‌اش را نداشت و همین باعث شد که دوستش یک روز او را به محلی خلوت بکشاند و با شلیک گلوله به قتل برساند. وقتی پلیس در جریان این قتل قرار گرفت، تحقیقاتش را برای شناسایی عامل جنایت آغاز کرد، اما با وجود تلاش‌های زیاد نتوانست قاتل را دستگیر کند و این پرونده سال‌ها راکد ماند. در این شرایط جیسلاین سیلوا، دختر گیلوادو که در زمان حادثه 9 ساله بود، تصمیم گرفت وقتی بزرگ شد، مردی را که پدرش را کشته بود دستگیر کند.

او در سال 2007 در 18 سالگی به دانشکده حقوق رفت و 7 سال بعد وکیل پایه‌یک شد. او بعد از وکالت تصمیم گرفت وارد نیروی پلیس شود. به این‌ ترتیب، سال گذشته، در آزمون ورودی پلیس شرکت کرد و قبول شد و امسال درخواست داد به بخش جنایی شهر زادگاهش بوآ ویستا در شمال برزیل منتقل شود، جایی که می‌دانست می‌تواند قاتل پدرش را ردیابی و در نهایت دستگیر کند. او بررسی‌ها و تحقیقاتش را آغاز کرد تا اینکه بعد از چند ‌ماه سرانجام مخفیگاه قاتل را ردیابی و او را چهارشنبه‌شب در زمین‌های کشاورزی حومه شهر دستگیر کرد.

این دختر جوان که حالا 34 ساله است، ویدئویی از روبه‌رو شدن خود با قاتل پدرش در اداره پلیس منتشر کرد و به او گفت: به خاطر من است که تو اینجایی. آیا هنوز طلبت را می‌خواهی؟

براساس این گزارش، چند روز پیش، طی جلسه محاکمه، رایموندو به اتهام قتل به 12 سال حبس محکوم شد.

کدخبر: 1047361 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی