سقوط درخت بزرگراه مدرس را بست + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ سعید اکبری معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ، در خصوص این حادثه گفت: دیشب در محدوده شمال به جنوب بزرگراه مدرس، رمپ همت به شرق، یک اصله درخت در سطح سواره رو سقوط می کند.

وی ادامه داد: رانندگانی که در این مسیر در حال تردد بودند، شاهد سقوط ناگهانی و خطرناک این درخت در سطح بزرگراه شدند، البته این درخت بزرگ بر روی هیچ وسیله نقلیه ای سقوط نکرد و باعث بروز حادثه ناگوار نشد.

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: بلافاصله پس از دریافت این خبر، تیم های بزرگراهی پلیس راهور تهران بزرگ به همراه ماموران امدادی در محل حاضر و مشغول روانسازی ترافیک شدند.

سرهنگ اکبری گفت: به همین علت دیشب شاهد کندی تردد در محور بزرگراه مدرس بودیم که به واسطه تلاش همکاران بنده و حضور به موقع ایشان، ترافیک روان و درخت واژگون شده به محلی دیگر منتقل شد.

وی در پایان از رانندگانی که در اینگونه مسیرها تردد می کنند خواست که با صبر و حوصله بیشتری رانندگی کرده و از بوق زدن های بی دلیل و مکرر که به غیر از بر هم زدن نظم و ایمنی ترددها دست آوردی در پی ندارد، خودداری کنند تا تیم های امدادی و پلیس بتوانند به موقع ماموریت خود را به سرانجام برسانند

کدخبر: 1047324 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟