زوج جوان سارق طلای زنان مسافر بودند

به گزارش رکنا،  سرهنگ حکمت‌اله شجاعی رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در پی چندین فقره سرقت طلا های بانوان در نقاط مختلف شهرستان کرج، دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

در بررسی‌های اولیه کارآگاهان مشخص شد، سارقان که یک باند سه نفره هستند با یک دستگاه خودروی سمند نقره‌ای پلاک مخدوش در سطح شهر کرج تردد کرده و بانوانی را که منتظر تاکسی بودند شناسایی کرده و پس از سوار کردن افراد با استفاده از سلاح سرد آنها را تهدید و اقدام به بریدن طلاهای آنان کرده و از محل متواری می‌شدند.

شجاعی اظهار کرد: در ادامه تحقیقات، کارآگاهان با بهره‌گیری از اقدامات پلیسی اعضای این باند را شناسایی و آنان را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان در کرج دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.

وی با اشاره به اعتراف متهمان به ۱۳ فقره سرقت به این شیوه تصریح کرد: برابر دستور دادیار شعبه ۱۵ دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 3 شهید بهشتی کرج، تصاویر متهمان منتشر می‌شود تا چنانچه شهروندان توسط این افراد مورد سرقت و اذیت و آزار قرار گرفته‌اند، برای پیگیری موضوع و تشکیل پرونده به ساختمان پلیس آگاهی استان البرز واقع در میدان طالقانی کرج مراجعه کنند.

 

کدخبر: 1046826 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟