دخترپشت کنکوری پدر خشمگین اش را با چاقو کشت

به گزارش رکنا، پدر ومادرم هیچ وقت به خواسته هایم توجه نمی‌کردند مدام مرا سرزنش می‌کردند وقتی کارت عابر پدرم را برداشتم او آنقدر عصبانی شده بود که میخواست مرا بکشد من از ترس دست به چاقو شدم و بدون اینکه بخواهم ضربه ای به او زدم .....

محیا دختر پشت کنکوری که همین روزها قرار است نتیجه آزمون اش روشن شوداما  به جای آماده شدن برای رفتن به دانشگاه حالا در گوشه ای از بازداشت اداره پلیس آگاهی نشسته و حتی نمی‌داند که دست به چه جنایتی زده است .

او هنوز فکر می‌کند پدرش زخمی شده و نگران سلامتی پدر عصبانی اش است.

محیا از کودکی اش می‌گوید از زمانی که هیچ وقت خواسته هایش برای پدرو مادرش مهم نبود و حتی از چیز هایی که خوشش نمی آمد مدام در خانه قرار داشت از بوی بد حمام که مقابل اتاقش بود و هیچ وقت نمیتوانست از آن فرار کند از رفتارهای نادرست خانواده در سر سفره و هزاران مثال دیگر ...

او از خشونت های پدرش می گوید از دعواهایی که مدام با او می کرد محیا درباره ی روز حادثه می گوید کارت عابر پدرم را برداشتم تا وسیله ای که دوست داشتم با آن بخرم اما وقتی پدرم متوجه شد او به شدت در آشپزخانه با من دعوا کرد به سمت من آمد از ترس چاقوی آشپزخانه را برداشتم نمیدانم چرا ؟می لرزیدم وو قتی او داشت مرا کتک میزد با چاقو ضربه ای به او زدم باور کنید اصلا قصد زخمی شدن اورا نداشتم .....پس از اظهارات دختر جوان پرونده به دادسرا ارجاع داده شده است.

در نخستین گام  دختر جوان برای انجام تست سلامت روانی  به پزشکی قانونی منتقل شده است.براساس قانون اگر عدم سلامت روانی متهم به قتل مشخص شود موضوع مجازات قصاص از وی مبرا خواهد شد.

کدخبر: 1046670 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی