آتش به جان بازار کنزالمال افتاد / عملیات گسترده امدادرسانی آغاز شد

به گزارش رکنا، امیر دریس عبود معاون اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: با توجه به گزارش تلفنی مبنی بر آتش سوزی انبارهای بازار کنزالمال ساعت ۱۳:۱۵ امروز دوشنبه ۹ مهرماه در شهرستان خرمشهر بلافاصله ضمن اعزام پنج دستگاه آمبولانس، اتوبوس آمبولانس و تیم های واکنش سریع نسبت به آماده باش کامل اورژانس پیش بیمارستانی و بیمارستان های سطح دو شهرستان آبادان و خرمشهر در جهت پذیرش مصدومین احتمالی حادثه اقدام شد.

معاون اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان افزود این مرکز مدیریت حوادث نسبت به استقرار ALP با هماهنگی مرکزEOC دانشگاه در محل حادثه در جهت درمان و پذیرش مصدومین احتمالی نموده است،

شایان ذکر است دریس عبود با همراهی مدیران ستادی و عملیاتی، شخصا" در صحنه آتش سوزی حضور داشتند و فرماندهی و مدیریت امدادرسانی به مصدومان احتمالی این حادثه را بر عهده داشتند.

فرماندار خرمشهر واکنش نشان داد

مسعود خواست خدایی فرمانداز خرمشهر در اهواز بیان کرد: ماموران آتش نشانی از ایستگاه‌های خرمشهر، مینوشهر، شهرک صنعتی آبادان و خرمشهر، پالایشگاه آبادان، شهرداری آبادان، منطقه آزاد اروند و فرودگاه در محل حضور دارند و در حال تلاش برای خاموش کردن هر چه سریع‌تر این آتش سوزی هستند.

فرماندار خرمشهر با بیان اینکه کنترل حریق برای جلوگیری از پیشروی آتش سوزی به سمت مغازه‌های کنزالمال و منازل اطراف در حال انجام است، گفت: امنیت توسط نیروهای امنیتی انتظامی تامین شده است. همچنین آتش نشانان در حال تلاش برای جلوگیری از گسترش آتش در انبارهای بازار اروند هستند.

وی افزود: خدا را شکر این آتش سوزی خسارت جانی در برنداشته، خسارات مالی هم هنوز برآورد نشده است.

به گفته خواست خدایی، اطلاعات دقیق و علت بروز آتش سوزی به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

علی رنجکش

کدخبر: 1046332 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی