عروسی خونین در چراغ‌آباد یک کشته و چند زخمی

به گزارش رکنا، در یک حادثه دلخراش و ناگوار، درگیری خونین در مراسم عروسی در استان هرمزگان رخ داد که منجر به مرگ یک نفر و زخمی شدن چندین تن دیگر شد.

این حادثه دلخراش در ساعت یک بامداد روز 27 شهریورماه سال جاری به وقوع پیوست. براساس اظهارات شاهدان عینی، اختلافات قدیمی بین سه طایفه که از چند ماه قبل وجود داشت، در این مراسم به اوج خود رسیده و به درگیری مسلحانه منجر شد.

متاسفانه، در این درگیری یکی از افراد حاضر در مراسم به دلیل اصابت گلوله جان خود را از دست داد. همچنین، چند نفر دیگر نیز زخمی شده و به مراکز درمانی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تایید این خبر، اعلام کرد که پس از گزارش حادثه، نیروهای انتظامی بلافاصله به محل اعزام شده و موفق شدند چند نفر از عاملان اصلی این درگیری را دستگیر کنند. در بازرسی از محل حادثه نیز تعدادی سلاح گرم و مهمات کشف و ضبط شد.

علت اصلی این درگیری، اختلافات قدیمی بین سه طایفه اعلام شده است. متاسفانه، این نوع درگیری‌ها که ریشه در اختلافات قومی و طایفه‌ای دارد، همچنان در برخی مناطق کشور رخ می‌دهد و جان انسان‌های بی‌گناه را می‌گیرد.

این حادثه تلخ یک بار دیگر ضرورت برخورد جدی با عوامل ایجاد اختلاف و درگیری و همچنین لزوم ترویج فرهنگ صلح و آشتی را نشان می‌دهد.

 

کدخبر: 1045997 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی