قتل آی نور کوچولو در تصمیم شوم پیرزن همسایه + جدیدترین اعترافات و عکس های بازسازی صحنه قتل

به گزارش رکنا، همه چیز ازیک جفت گوشواره شروع شد، زن ۶۰ساله می‌گوید؛ وقتی برق گوشواره‌های آی نور چشمانم را محاصره کرد دیگر چیزی نفهمیدم دخترک را از جلوی درشان که ایستاده بود به حیاط خانه بردم  او جیغ میزد دهانش را با دستانم گرفتم که ناگهان متوجه شدم او دیگر تکان نمی‌خورد گوشواره ها در دستم بود درحالیکه آی نور دیگر جان دربدن نداشت ترس و سایه وحشت تمام وجودم را گرفت نمی دانستم چه کار کنم جنازه را به انبار کاه بردم صدای مادر آی نور را می شنیدم که آی نور را صدا می زد....

عقربه های ساعت نبودن های آی نور در خانه  همچنان جلو میرفت درحالیکه هیچ خبری از آی نور دختر 2 ساله نبود جمعیت هلال احمر ، پلیس و مردم آبادی همه به دنبال آی نور بودند و تقریبا همه جا را حتی باغ های اطراف روستارا گشته بودند اما هیچ خبری از آی نور نبود مادر آی نور از فراغ دختر کوچولوی شیرین زبانش دیگر نا در بدن نداشت پدر درانتظار یک خبر بود.

۶روز از ناپدید شدن دختر بچه گذشته بود 

پدر آی نور درحالی  که بی رمق مقابل در به کوچه نگاه می‌کرد ناگهان متوجه چاهی شد که در کوچه بود او می‌گفت وقتی دیدم در چاه جابجا شده سراسیمه به سر چاه رفتم بوی تعفن از داخل چاه می آمد به پلیس خبر دادم .....

خیلی زود تیمی از کارآگاهان و بررسی صحنه جرم خیلی زود در محل حضور یافتند عمق چاه در حدود ۱۰متربود چاه فاضلاب بود با تلاش نیروهای امدادی پیکر بی جان دختر آی نور کوچولو از درون چاه بیرون کشیده شد.

آی نور پس از ۶ روز درحالی پیدا شد که دیگر جان دربدن نداشت.

بازپرس کشیک قتل الیگودرز خیلی زود در صحنه کشف جسد حضور یافت و در نخستین گام دستور داد جسد دخترک به پزشکی قانونی منتقل شود تا علت مرگ وی مشخص شود .

در گام بعدی تیمی از کارآگاهان جنایی برای کشف راز این جنایت تشکیل شد و تحقیقات ویژه خود را از سر گرفتند.

کارآگاهان با بررسی تحقیقاتی که از ۶روز قبل به دنبالش بودند  به زن میانسال که در همسایگی آی نور قرار داشت مظنون شدند .

این زن پس از چند روز از ناپدید شدن آی نور خبر پیدا شدن دمپایی های آی نور را دریکی از باغ های اطراف را داده بود درحالی‌که بارها گروهای تجسس آن محدوده را جست وجو کرده بودند و از این دمپایی ها خبری نبود... همزمان با پیدا شدن جسد بود که همسایه ناگهان ناپدید شد همین موضوع کافی بود که کارآگاهان به این خانواده مظنون شوند.

آنها که از بیم برملا شدن راز جنایت متواری شده و در یکی از خانه های اقوام خود زندگی مخفیانه خود را شروع کرده بودند که باتلاش کارآگاهان جنایی الیگودرز شناسایی و بازداشت شدند.

زن ۶۰ساله همسایه‌ دیوار به دیوار آی نور بود که همراه همسر، پسر و عروسش زندگی می‌کرد. زمانی که خبر گم شدن آی نور در روستا پیچید  آنها هم مثل بقیه به‌دنبال او می‌گشتند .

براساس اظهارات کارشناسان پزشکی قانونی آی نور دو ساله  همان روزی که ناپدید شده به قتل رسیده است. یعنی از قتل آی نور ۶ روز گذشته بود باتوجه به تغییراتی که در جسم جسد ایجاد شده بود امکان تشخیص اولیه علت مرگ وجود ندارد و براس اعلام دادستان الیگودرز علت تامه مرگ دخترک پس از تکمیل گزارش کارشناسان پزشکی قانونی و نتیجه برسی کالبد شناسی اعلام خواهد شد.

عموی آی‌نور در مورد اعتراف قاتل ‌گفت: «اصلا فکرش را هم نمی‌کردیم که این زن دست به قتل بزند. قاتل آی‌نور، خودش فرزند و عروس دارد و حدود ۶۰ ساله است. بعداز ظهر روزی ‌که آی‌نور ناپدید شد، او به قصد بازی با یکی از بچه‌های این زن به خانه‌اش رفته بود. طبق اعترافات این زن، او همان روز و به طمع سرقت گوشواره‌های طلای بچه، او را در آغوش‌ گرفت، دستش را روی دهانش ‌گذاشت تا جیغ نزند و سپس گوشواره‌ها را از گوشش خارج ‌کرد؛ آن هم ‌گوشواره‌هایی که به زور دو گرم می‌شد. در همین فاصله ‌که دستش را روی دهان بچه ‌گذاشته بود، او در اثرخفگی به قتل رسید. پس از قتل، این زن جسد آی‌نور را در انبار کاه خانه خود پنهان‌کرد. بدتر اینکه زن قاتل همزمان و در کنار ما دنبال آی‌نور می‌گشت و او را صدا می‌زد. بعد برای گمراه کردن پلیس و بقیه، مخفیانه دمپایی‌های آی‌نور را به باغ برد و بعد به ما اعلام‌ کرد که دمپایی‌های بچه را درباغ پیدا کرده است. با این خبر نیروهای پلیس، هلال‌احمر و بالگرد همه به سمت صحرا رفتیم تا شاید بتوانیم رد و نشانی از آی‌نور پیدا کنیم اما هرچه‌ گشتیم، او را پیدا نکردیم.

در فاصله‌ای که نیروهای امدادی و انتظامی دنبال پیدا کردن ردی از آی‌نور بودند،زن قاتل مخفیانه جسد را ازکاهدان خانه‌اش خارج‌کرد و به چاه فاضلاب خانه پسرش انداخت‌ که در همسایگی او زندگی می‌کرد.به گفته عموی آی‌نور، پس ازاین‌که قاتل دمپایی‌های دختربچه را تحویل پلیس داد، خود را از مسیر تحقیقات‌ کنارکشیداما شوهر وبچه‌هایش همچنان درعملیات جست‌وجو شرکت داشتند: وقتی می‌خواستیم چاه فاضلاب و خانه‌شان را بگردیم، می‌گفتند سمت خانه ما نیایید. اینجا چیزی نیست و ما هم فریب خوردیم، درحالی‌که جنازه بچه ما همان‌جا بود. یک روز قبل از پیدا شدن جسد آی‌نور، این خانواده روستا را ترک ‌کردند و فردای همان روز پیکر برادرزاده‌ام را از چاه فاضلاب همان خانه بیرون ‌کشیدند.

پدر آی نور می‌گوید کاش دزدی می‌کردند اموالم را تقدیم میکردم و آی نور را نمی کشتند...من هیچ وقت باور نمیکردم که همسایه دیوار به دیوارمان که بارها از آنها حمایت کرده ایم روزی دخترمان را بخواهند به قل برساند....

من درخواست قصاص قاتل فرزندم را دارم او چطور توانست به خاطر یک جفت گوشواره بی ارزش جان دخترم را بگیرد و بعد جنازه اش رااینطور در چاه فاضلاب بیندازد او باید قصاص شود .

زن ۶۰ساله پس از تکمیل اظهاراتش در دایره جنایی پلیس آگاهی به دادسرا منتقل شد و در جلسه بازپرسی پس از اعتراف به جنایتی که مرتکب شده بود به دستور بازپرس به زندان منتقل شد تا به زودی در صف محاکمه قرار بگیرد.هم اکنون خانواده این زن از بازداشت موقت  آزاد شده و تحقیقات درباره ی آنها ادامه دارد.

آی نور

آی نور

کدخبر: 1044768 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی