بی آبرویی های مادر و دختر در جاده چالوس / پدر غیرتی دست به دامن پلیس شد + نظر کارشناسی

به گزارش رکنا، باورم نمی شد دختری که با لب ها و گونه های ژل زده روبروی من نشسته تنها 15 سال داشته باشد.

مادرش مشغول پر کردن فرم های بازجویی بود و پدرش کمی آن طرف تر کنار سایر مراجعین اداره چهارم پلیس آگاهی نشسته بود.

به سراغ پدر خانواده رفتم و از او در مورد علت حضورش در اداره چهارم که اداره رسیدگی به پرونده فقدانی ها می باشد پرسیدم؛ مرد سری تکان داد و گفت : آن دو نفر را می بینی همسر و دخترم هستند.  البته فقط توی شناسنامه.  در دنیای واقعی ما هیچ نسبتی با هم نداریم. ظاهرا زیر یک سقف زندگی می کنیم اما از نظر آنها من اصلا وجود ندارم .

آنها مشغول خوش گذرانی و تفریح و میهمانی رفتن هستند. شب و روز به ظاهرشان می رسند.

جلوی چشم من با افراد مختلف در تماس هستند و من حق ندارم کنجکاوی نشان دهم. موجودیت من در حد فیش حقوقی ام برای آنها معنا دارد.

تو را به خدا نگاه کنید این دختر هنوز باید بچگی کند اما مثل یک زن 40 ساله  به خودش می رسد.  

اگر الان گوشی تلفنم را در اختیار داشتم پیج های آنها را در شبکه های اجتماعی به شما نشان می دادم که توی چه دنیایی زندگی می کنند.

چند روز پیش ناگهان ناپدید شدند.  من نگران شدم و فقدانشان را به پلیس اعلام کردم و پلیس بعد از تحقیقات اولیه اعلام کرد آنها چالوس هستند.

بماند که معلوم نیست با چه کسانی همسفر بودند، حتی لازم ندیدند در مورد سفرشان به من چیزی بگویند.

الان هم که بازگردانده شدند طلبکار به اداره چهارم آمده اند و می گویند سفر بودیم و اتفاقی نیافتاده که!!!!!

نظریه کارشناس

متاسفانه در برخی خانواده های امروزی والدین به جای تربیت فرزندان به دنبال نیازهای برآورده نشده خودشان هستند و به دنبال ارضا آنچه در جوانی و نوجوانی به آن دست نیافته اند می گردند و تبدیل به الگویی نامناسب برای فرزند خود می شوند.

از سوی دیگر خانواده به عنوان کانون امنیت و آرامش در ذهن بسیاری از افراد رنگ باخته و تنها منافع شخصی باعث شده اعضای خانواده زیر یک سقف کنار هم بمانند و از احترام و اعتماد وصمیمیت خبری نیست.

در چنین خانواده  از هم گسسته و آشفته ای نوجوان نیز به سمت والدی می رود که کمترین سخت گیری و حساسیت را نسبت به او دارد و با پیروی از او والد دیگر را کاملا نادیده می گیرد .

در صورت بروز مشکلات خانوادگی در رابطه با همسر و فرزندان ، به جای پذیرش بی چون و چرای شرایط، از مشاورین و روانشناسان توانمند کمک بگیرید . هیچوقت برای اصلاح شرایط دیر نیست.

به قلم: سرگرد سمانه مهربانی – معاون اجتماعی پلیس آگاهی پایتخت

 

کدخبر: 1043672 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی