درگیری مرگبار در چیتگر / اختلاف قدیمی منجر به قتل شد

به گزارش اختصاصی رکنا، ساعت یک بامداد امروز - 1 مهر ماه سال جاری- خبر قتل مرد جوانی به ماموران انتظامی 154 چیتگر گزارش داده شد.

با اعلام این خبر تیمی از ماموران پلیس به همراه محسن اختیاری بازپرس جنایی تهران و تیم تشخیص هویت به محل حادثه واقع در چیتگر اعزام شدند.

با حضور ماموران پلیس و بازپرس جنایی و حضور داشتن برادر مقتول در صحنه جرم مشخص شد که مقتول، یک تبعه افغان بوده که در درگیری با 5 نفر دیگر از هم وطنان خود با دو ضربه چاقو به قتل رسیده و برادر او در جریان این درگیری و قتل بوده است. تحقیقات اولیه از برادر مقتول نشان داد که مقتول مدتی را به صورت غیرمجاز در ترکیه زندگی کرده و در آنجا با یکی از مهاجمان افغان به نام حامد درگیر شده است. چندی بعد از این درگیری مقامات دولت ترکیه به علت غیرمجاز بودن اقامت برادرم را به افغانستان دیپورت کردند. برادرم مدتی پس از دیپورت به ایران بازگشت و چند روز قبل از حادثه، تهدیدهایی را از سوی حامد که در ترکیه با او درگیر شده بود دریافت کرد.

برادر مقتول به پلیس گفت که شب حادثه، برادرش پس از دریافت تماس تلفنی از حامد، از منزل برای رفتن به پیش او خارج شده اما حامد به همراه 4 نفر دیگر که همراه خود آورده بود با برادرم درگیر و او را با دو ضربه چاقو به قتل رساندند. برادر مقتول که متوجه موضوع شده بود، به مقتول رفته بود اما متأسفانه دیر رسیده و برادش در این درگیری جان خود را از دست داده بود و عاملین قتل از صحنه متواری شده بودند.

با توجه به اظهارات برادر مقتول و بررسی‌های اولیه، بازپرس جنایی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد و تحقیقات برای دستگیری عاملین این جنایت هولناک ادامه دارد.

کدخبر: 1043179 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عطیه حبیبی زهام
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی