اوباش قمه کش در دروازه دولاب چه کسانی بودند + فیلم گفت و گو و جزئیات درگیری

به گزارش رکنا، در پی درگیری خونین دو گروه از اراذل و اوباش در محله‌های دولاب، پیروزی و نیروی هوایی تهران، پلیس 9 نفر از عاملان این درگیری را دستگیر کرد.

سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: تحقیقات نشان می‌دهد که این درگیری‌ها در پی اختلافات قدیمی و کری‌خوانی‌های طولانی مدت بین دو گروه آغاز شده است. این افراد با برنامه‌ریزی قبلی و استفاده از سلاح سرد، به خصوص قمه، به یکدیگر حمله‌ور شده‌اند.

وی افزود: در این درگیری که هفته گذشته رخ داد، علاوه بر ایجاد رعب و وحشت در میان ساکنین، یک سوپرمارکت و چند خودرو نیز تخریب شد و متأسفانه دو نفر زخمی شدند.

سرهنگ راستی تأکید کرد: ماموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده، موفق شدند مخفیگاه متهمان را شناسایی و آنها را دستگیر کنند. متهمان به جرم خود اعتراف کرده و به سوابق قبلی خود نیز اشاره کردند.

سرهنگ راستی در مقابل دوربین خبرنگاران، با طرح سوالات دقیق و موشکافانه از متهمان، به بررسی جزئیات این درگیری پرداخت. وی از هر یک از متهمان خواست تا به طور مستقل و بدون هیچ گونه پنهان‌کاری، به سوالات مطرح شده درباره نقش خود در این درگیری خونین پاسخ دهند.

متهمانی که برخی از آنها برای بار اول دچار جنایت و برخی سابقه دار بودند ترس در چهره هایشان موج می زد و به سوالات رئیس مرکز عملیات پلیس پاسخ می دادند.

کدخبر: 1042213 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عطیه حبیبی زهام
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی