فیلم دستگیری مردی با 60 گوشی سرقتی در تهران / گوشی ها را با سیم کارت به افغان ها می فروخت

به گزارش رکنا، سرهنگ علی قاسم پور در تشریح این خبر بیان داشت: در اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیسی یک مالخر که با تهیه مخفیگاه در محدوده خیابان هاشمی، اقدام به مالخری از سارقان حرفه ای موبایل قاپ در سراسر تهران می نمود، شناسایی شد و دستگیری این متهم در دستور کار تیم عملیات کلانتری 124 قلهک قرار گرفت.

وی گفت: با پی جویی های انتظامی و به کارگیری شیوه های نوین پلیسی، ساعات تردد متهم و شیوه ارتکاب جرم وی شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، در یک عملیات منسجم پلیسی متهم در حالی که قصد ورود به مخفیگاه خود را داشت، غافلگیر و دستگیر و از کوله پشتی که به همراه داشت 6 عدد تلفن همراه مسروقه که به تازگی از سارقان خریداری نموده بود، کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم، 54 عدد تلفن همراه دیگر مدل آیفون که همگی مسروقه بوده کشف شد و متهم اعتراف نمود از سارقان موبایل قاپ گوشی های آیفون را که از نقاط مختلف شهر سرقت می نمودند، با قیمت 27 الی 30 میلیون تومان خریداری نموده و برای فروش به یکی از کشور های همسایه ارسال می نمود. همچنین ارزش اموال مکشوفه بیش از 20 میلیارد ریال می باشد.

این مقام انتظامی  در پایان خاطر نشان کرد: متهم 40 ساله از افراد سابقه دار بوده و دارای سوابق متعدد مالخری می باشد و تا کنون 15 نفر از شکات آن شناسایی شده اند که جهت کشف جرایم احتمالی و شناسایی شکات دیگر به مقام قضایی معرفی شد.

همچنین سرهنگ علی قاسم پور به شهروندان توصیه کرد: افراد سودجو منتظر یک فرصت مناسب برای سرقت تلفن همراه هستند به همین منظور حتما در اماکن عمومی مراقب اطراف خود باشند و حد الامکان در اماکن عمومی و پر تردد از تلفن همراه استفاده نکنند

کدخبر: 1041764 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟