ربودن زن آلزایمری برای تصاحب خانه 6 میلیاردی

به گزارش رکنا، اوایل مرداد مرد میانسالی به پلیس رفت و از ناپدید شدن خواهرش خبر داد و گفت: خواهرم مدت‌هاست بیماری آلزایمر دارد و من هر روز با او در تماس هستم. اما امروز تلفن‌هایش را پاسخ نداد وقتی به خانه‌اش رفتم، متوجه شدم که خانه نیست و همسایه‌ها نیز از او خبری ندارند. نگران خواهرم هستم و باتوجه به بیماری‌ای که دارد احتمال می‌دهم برایش حادثه‌ای رخ داده

باشد.

به‌دنبال این تماس پس از هماهنگی‌های لازم مأموران کلانتری با دستور قاضی کشیک، وارد خانه زن تنها شدند اما با خانه‌ای به هم ریخته روبه‌رو شدند و از زن میانسال خبری نبود.

تحقیقات به دستور قاضی شعبه اول دادیاری دادسرای امور جنایی پایتخت برای یافتن وی ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پایتخت دریافتند زوج خدمتکاری از چندی قبل برای انجام کارهای این زن به خانه او رفت و آمد داشته‌اند. اما با وجودی که زن خدمتکار مدتی قبل فوت کرده بود با این حال شوهرش همچنان به خانه زن تنها رفت و آمد داشت بنابراین وی احضار شد و وقتی در مقابل افسر پرونده قرار گرفت، مدعی شد مدتی است از این زن خبر ندارد.

گرچه او چنین ادعایی داشت اما زمانی که مأموران به خانه مرد میانسال رفتند در کمال ناباوری زن گمشده را در خانه او پیدا کردند. وی با دیدن مأموران مدام کلمه بانک را به زبان می‌آورد.

با این فرضیه که متهم قصد سرقت پول‌های زن میانسال را داشته مأموران به بانک‌هایی که زن آلزایمری در آن حساب داشت رفته و در تحقیقات و بررسی دوربین‌های مداربسته دریافتند متهم با مراجعه به بانک قصد برداشت پول از حساب این زن را داشته اما موفق نشده است.

متهم در بازجویی‌ها منکر آدم ربایی شد و گفت: این زن با پای خودش به خانه من آمده اما وقتی دیدم پلیس دنبال اوست ترسیدم برایم دردسر شود به همین خاطر موضوع را مخفی کردم. در مورد پول‌ها نیز می‌خواستم برایش پول بگیرم که کارمندان بانک به من پولی ندادند.

اما این پایان ماجرا و داستان پردازی‌های متهم نبود، چرا که کارآگاهان خیلی زود پی بردند که خانه 6 میلیارد تومانی زن میانسال به نام متهم سند زده شده است. همچنین دوربین‌های اطراف خانه نشان می‌داد که متهم به همراه زنی جوان و مردی کلیدساز وارد خانه زن میانسال شده‌اند.

با برملا شدن این موضوع، کارآگاهان بار دیگر به بازجویی از متهم پرداختند و او این بار گفت: من خانه را از این زن خریده‌ام و بخشی از پولش را نیز داده‌ام.

بدین ترتیب قاضی شعبه اول دادیاری دادسرای امور جنایی پایتخت برای روشن شدن ابهامات این پرونده متهم را بازداشت کرد و تحقیقات برای دستگیری زن جوانی که در این ماجرا با او همدست بود ادامه دارد.

کدخبر: 1041430 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟