مرگ کارتن خواب ها در گرمای بیش از ۵۰ درجه آبادان !

به گزارش رکنا، با توجه به اینکه در برخی از ساعات روز گرمای آبادان بیش از 50 درجه سانتیگراد است و کارتن خواب ها نیز مکان یا سرپناهی ندارند ممکن است این امر باعث مرگ آنها در روزهای گرم تابستان شده باشد.

در ماههای گذشته پیدا شدن چند جسد و مرگ مشکوک در نقاط مختلف شهر به پلیس آبادان مخابره شده بود و پلیس این موضوع را تایید کرده و گفته است که اجساد متعلق به افراد بی خانمان و  کارتن خواب  است که اکثر آنها مجهول الهویه هستند.

پلیس اعلام کرده  احتمال آن می رود که با توجه به گرمای شدید هوا این کارتن خواب ها  فوت کرده باشند یا اینکه این افراد به دلیل بیماری  یا مصرف بیش از حد  مواد مخدر  یا هر مورد دیگری به کام مرگ فرورفته اند.

این یک حقیقت است که برخی از سازمان ها برای ساماندهی کارتن خواب ها شانه خالی می کنند و به جز تکذیب حقایق کار دیگری بلد نیستند.

لازم به ذکر است برخی از مسئولان مرگ کارتن خوابها را بی ارتباط با گرما میدانند این درحالی است که مرگ در گرمای هوا کاملا علمی و پزشکی است .

حمله گرمازدگی شدیدترین شکل گرمازدگی است که میزان مرگ و میر 30 تا80 درصد است که اگر درمانی صورت نگیرد 100 درصد بیماران به مرگ می‌انجامد که امیدواریم ساماندهی کارتن خوابها در شهرستان آبادان به صورت جدی توسط مسئولان امر صورت گیرد.

علی رنجکش

کدخبر: 1022202 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟