توصیه پلیس راهورتهران بزرگ به رانندگان در ایام محرم 1403

به گزارش رکنا، سرهنگ علی اصغر شریفی در خصوص توصیه پلیس به رانندگان در ایام محرم 1403 توضیح داد و گفت: در این ایام عزاداران تا پاسی از شب بیرون هستند وبیشتر تردد مردم شب هنگام اتفاق می افتد .  

وی افزود : رانندگان حتما قبل از روشن کردن خودرو ، سامانه روشنایی را بررسی نمایند و از سالم بودن چراغ ها اطمینان حاصل نمایند .  

سرهنگ شریفی گفت: چندین بار تاکید شده که اگر سامانه روشنایی خودرو خراب باشد جزء نقص فنی محسوب شده و طبق جدول تخلفات حادثه ساز به راننده نمره منفی تعلق می گیرد . 

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : عابرین پیاده نیز به پاس و احترام این ایام پوشش تیره بر تن دارند و کمتر در معرض دید رانندگان قرار می گیرند که رانندگان می بایست به این موضوع توجه داشته و تردد های عابرین پیاده را به دقت بررسی و رویت نمایند تا از تصادفات احتمالی جلوگیری گردد . 

وی گفت : رانندگان گرامی بویژه در این ایام همکاری لازم را با پلیس راهور تهران بزرگ که جهت نظم دهی خودروها و مروب پارک نمودن وسایل نقلیه در اطراف تکایا و حسینیه ها مستقر هستند داشته باشند . 

سرهنگ شریفی گفت: رانندگی با سرعت مطمئنه نیز در این ایام بیشتر مورد تاکید پلیس می باشد چرا که احترام به قانون و رعایت سرعت ها می تواند جلوی بسیاری از حوادث و تصادفات را مخصوصا در شب ها بگیرد .  

وی ادامه داد: رانندگان همچنین مراقب تردد کودکان در اطراف هیئت ها و مساجد در این ایام باشند چرا که قدو قواره آنان از دیگران کوتاه تر است و کمتر در معرض دید شما هستند و بیشتر می بایست مراقب رفت و آمد و حضور آنان باشید .

کدخبر: 1015435 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟