قتل زن جوان پس از رهایی شوهرش از اسارتگاه آدم ربایان / رازگشایی جنایت پس از یک سال + جزییات

به گزارش رکنا،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری استان کرمان، بهنام جعفری زاده روز سه شنبه در تشریح جزئیات این خبر افزود: حدود یک سال قبل مرد و زن جوانی در بم مورد آدم ربایی مسلحانه قرار گرفته که پس از گذشت 3 ماه با تلاش های صورت گرفته مرد ربوده شده از چنگال آدم ربایان آزاد شد اما از سرنوشت زن جوان خبری نبود.

وی ادامه داد: تا اینکه در فروردین امسال با پیگیری های انجام شده از سوی بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بم و کارآگاهان ویژه پلیس آگاهی استان کرمان راز این قتل کشف و طی عملیات های غافلگیرانه تعداد ۶ نفر متهم دخیل در این جنایت دستگیر شدند.

دادستان بم تصریح کرد: با انجام تحقیقات شبانه روزی متهمان اقدام به اعتراف کرده و جنازه مقتول در بیابان های اطراف شهرستان بم کشف شد.

جعفری زاده اظهار داشت: در این رابطه ۲ قبضه سلاح غیرمجاز کلت کمری کشف شد و متهمان تحت قرار بازداشت موقت در بازداشت به سر می برند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

این مقام قضایی ضمن تقدیر از تلاش های بازپرس پرونده در انجام تحقیقات و کشف حقیقت هشدار داد: با هرگونه اقدام خلاف امنیت به ویژه جرائم خشن بدون هیچ اغماضی برخورد قاطع خواهد شد و اشد مجازات برای مرتکبین این نوع جرائم در نظر گرفته خواهد شد.

کدخبر: 1001906 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟