بهترین کادوی شب یلدا: خرید گردنبند و گوشواره طلا

 

ایده های زیادی برای کادوی شب یلدا وجود دارد اما چه هدیه ای ارزشمندتر و ماندگار تر از طلا؟ طلا علاوه بر زیبایی و جذابیت منحصر به فرد، یکی از ماندگارترین یادگاری‌هاییست که می‌توانید به عزیزانتان هدیه دهید.

در ادامه نکات خرید طلا برای کادوی شب یلدا را مرور می‌کنیم و با کالکشن شب یلدای گالری طلا  ارل آشنا می‌شویم.

نمادهایی که با شب یلدا گره خورده‌اند

در فرهنگ ایرانی، شب یلدا با چندین نماد منحصر به فرد گره خورده که هر کدام از آن‌ها معنا و مفهوم خاصی دارند. از این نمادها در طراحی جواهرات مخصوص شب یلدا هم الهام گرفته می‌شود.

  • انار: انار یکی از مهم‌ترین و شاخص‌ترین نمادهای یلداست. در فرهنگ ایرانی، انار به عنوان سمبل زندگی و شادابی است. انار در اساطیر ایران هم جایگاه ویژه‌ای دارد. در افسانه‌های ایرانی، انار نماد باروری و زایش بوده است. در جواهراتی که با تم یلدا طراحی می‌شوند مثل گوشواره طلا و گردنبند طلا، از نگین‌های سرخ رنگ شبیه به دانه انار و طرح انار به شیوه‌های خلاقانه و هنری استفاده می‌شود.
  • هندوانه: هندوانه هم در کنار انار یکی از مهم ترین نمادهای شب یلداست و حضور آن در سفره یلدایی هر خانواده ایرانی ضروری است. رنگ سبز هندوانه به عنوان نمادی از آبادانی و زندگی و رنگ قرمز آن نمادی از عشق، دوستی و آسایش شناخته ‌می‌شود.
  • دیوان حافظ: حافظ خوانی یکی از سنت‌های دیرینه ایرانیان در شب یلداست که همه ما با آن آشنایی داریم. جایگاه حافظ در قلب ایرانیان و حضور پررنگ او در شب یلدا باعث شده طراحان طلا برای طراحی طلای شب یلدا از شعر و خط فارسی الهام بگیرند. در واقع زیورآلاتی که با تم شعر فارسی طراحی می‌شوند محبوبیت خیلی زیادی بین ما ایرانی‌ها پیدا کرده‌اند و استفاده از آن‌ها فقط محدود به شب یلدا نیست.
  • رنگ قرمز: رنگ قرمز که رنگ انار و هندوانه - دو میوه اصلی یلدا- است رنگ اصلی شب یلداست. این رنگ نماد شور و اشتیاق و انرژی به حساب می‌آید. به همین دلیل در جواهرات شب یلدا از نگین سرخ استفاده زیادی می‌شود.
  • رنگ سبز: رنگ سبز در کنار قرمز به عنوان یکی از نمادهای یلدایی شناخته می‌شود. این رنگ نماد طبیعت و حیات است و در لباس‌ها و دکوراسیون یلدا هم از آن استفاده ‌می‌شود. بسیاری از خانم‌ها در شب یلدا رنگ سبز و قرمز را با هم ترکیب می‌کنند.

بهترین هدیه برای شب یلدا

بدون شک برای انتخاب بهترین هدیه شب یلدا باید به سلیقه و شخصیت طرف مقابل دقت کنید و ببینید چه هدیه‌ای برازنده آن فرد است. محصولات طلا برای اکثر خانم‌ها یکی از بهترین و به یاد ماندنی‌ترین هدیه‌هاست. اگر می‌خواهید شب یلدای امسال شبی به یادماندنی و استثنایی باشد، یک گوشواره یا گردنبند طلا هدیه دهید.

نکات مهم خرید طلای شب یلدا

اگر تصمیم گرفتید شب یلدای امسال را با هدیه دادن طلا به شریک زندگی یا عزیزانتان زیباتر از همیشه کنید، نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • رعایت تم شب یلدا در هدیه دادن سلیقه و توجه شما رانشون می‌دهد و باعث می‌شود خاطره شب یلدا همیشه با هدیه‌ای که انتخاب کردید تداعی شود. وجود نمادهایی که به آن‌ها اشاره کردیم مثل نگین قرمز یا سبز، نقش انار و شعر فارسی، هدیه شما را خاص‌تر می‌کند.
  • همه فکر می‌کنند که طلا هدیه‌ای بسیار گران قیمتی است. هرچند طلا ارزان نیست اما لازم نیست حتما برای هدیه شب یلدا ست و نیم ست طلا بخرید. اگر بودجه کمی دارید، یک جفت گوشواره سبک یا یک آویز طلای ظریف انتخاب‌های خوبی برای شما خواهند بود.
  • اگر هم که طلای گران قیمت و سنگینی انتخاب کردید، از اهمیت بسته‌بندی، کاغذ کادو و یادداشت همراه هدیه غافل نشوید.
  • طلا رو بر اساس سلیقه و استایل طرف مقابل انتخاب کنید.

چرا خرید گردنبند طلا و گوشواره؟

برای هدیه دادن طلا گزینه‌های زیادی وجود دارد مثل:

  • ست و نیم ست طلا
  • گوشواره طلا
  • گردنبند طلا
  • زنجیر طلا
  • پلاک طلا
  • دستبند طلا
  • انگشتر طلا
  • پابند طلا
  • پیرسینگ طلا
  • و …

با این وجود گردنبند طلا و گوشواره طلا دو مورد از محبوب‌ترین و پرکاربردترین زیورآلات طلا بین خانم‌ها و دخترخانم‌ها هستند. هر دو همه جا قابل استفاده هستند و محدودیت سنی هم ندارند.

در صورتی که شخص مورد نظرتان به طور خاص از شما خواسته برایش دستبند، پابند یا هر هدیه دیگری بخرید حتما این کار را انجام دهید اما اگر نمی‌دانید چه هدیه‌ای بخرید، ما خرید گوشواره طلا و گردنبند را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

کالکشن شب یلدای گالری ارل

اگر کسی که قصد دارید برایش هدیه بخرید فرد سخت‌پسندی است و سلیقه خاصی دارد اصلا نگران نباشید. گالری ارل امسال یک کالکشن یلدایی جذاب و خاص طراحی کرده که نظر سخت‌پسندترین خانم‌ها را هم به خودش جلب می‌کند.

 

کالکشن شب یلدای گالری ارل

گوشواره شعر دل بی تو به جان آمد و مالاکیت

ارل در طراحی محصولات طلا، اصالت و چاشنی هنر را اصل قرار می‌دهد و نگاهی هم به ترندهای روز و دنیای مد و فشن دارد.

گوشواره

گردنبند شعر عمر عشق

همانطور که در تصاویر می‌بینید کالکشن یلدایی ارل در عین حال که حس آشنای یلدا را به مخاطب القا می‌کند، بسیار خاص و منحصر به فرد نیز است.

گردنبند شعر عمر عشق

گردنبند شعر عهد شادی

در طراحی محصولات این کالکشن سعی شده با ظرافت و اصالت از نمادها و المان‌های شب یلدا استفاده شود اما زیاده‌روی نکردن در استفاده از این نمادها باعث شده بتوانید از این محصولات در سراسر سال استفاده کنید.

البته توجه داشته باشید که ضروری نیست حتما طلایی که به مناسبت شب یلدا هدیه می‌دهید، تم یلدایی داشته باشد. می‌توانید از سایر طراحی‌های خاص و منحصر به فرد ارل هم بازدید کنید و مناسب‌ترین هدیه را با توجه به سلیقه و شخصیت طرف مقابل آنجا پیدا کنید.

برای مشاهده کامل کالکشن شب یلدای ارل حتما به سایت گالری ارل سر بزنید. همینطور می‌توانید برای مشاهده این محصولات از نزدیک و خرید حضوری به یکی از شعب ارل در سراسر ایران مراجعه کنید.

شفافیت در فروش، قیمت‌گذاری منصفانه و گارانتی 2 ساله محصولات در کنار اصالت در طراحی باعث شده گالری ارل بین مشتریان محبوبیت بالایی به دست بیاورد و به عنوان یک برند مورد اعتماد و اصیل شناخته شود.

گردنبند و گوشواره طلا، هدیه‌ای ماندگار و ارزشمند برای شب یلدا

گالری ارل، یکی از معتبرترین و شناخته‌شده‌ترین گالری‌های طلا در ایران، کالکشن فوق‌العاده‌ای برای شب یلدا در نظر گرفته است. این کالکشن شامل انواع گردنبند و گوشواره طلا با طرح‌های متنوع و زیبا است که در طراحی آن‌ها از المان‌های شب یلدا به صورت ظریف و خاص استفاده شده است.

اگر دنبال هدیه‌ای خاص و ارزشمند برای عزیزانتان در شب یلدا هستین، حتما این کالکشن را در سایت گالری ارل ببینید.

شب یلدای شما مبارک!

 

کدخبر: 956219 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟