بهترین تورهای ترکیبی خارجی برای تقویت سابقه سفر

سفرهای خارجی به ویژه تورهای ترکیبی، نقش مهمی در تقویت سابقه سفر مسافران ایفا می‌کنند. این نوع تورها شامل بازدید از چندین کشور یا شهر مختلف در یک سفر واحد می باشند. بیاید برای درک بهتر یک مثال را با هم بررسی کنیم، تور مالزی سنگاپور یکی از بهترین گزینه های انتخابی برای تمام مسافران از ایران می باشد. هم تجربه ای از یک سفر جدید و هیجان انگیز خواهید داشت که با ترکیبی از دو کشور بسیار زیبا با فرهنگ غنی می باشد و از طرفی حضور این سابقه سفر شانس دریافت ویزا را نیز در آینده برای شما افزایش خواهد داد.

سابقه سفر به کشورهای مختلف به‌عنوان معیاری برای ارزیابی توانایی مسافر در مدیریت سفرهای بین‌المللی و احترام به قوانین مهاجرتی کشورها در نظر گرفته می‌شود. داشتن تاریخچه‌ای قوی از سفرهای خارجی، می‌تواند به‌ویژه در دریافت ویزای هایی مانند شینگن و کانادا کمک‌کننده باشد، زیرا این ویزاها اغلب به افرادی اعطا می‌شوند که پیش از این تجربه سفر به کشورهای مختلف را داشته و نشان داده‌اند که به تعهدات سفر خود پایبند بوده‌اند. آفیسر ها علاقه بسیار زیادی دارند تا سابقه سفر شما را نیز در سال های گذشته بررسی کنند. 

با توجه به نیاز به ویزا در بسیاری از کشورها و از طرفی ارزشمند بودن یا نبودن سابقه سفر انتخاب بهترین گزینه ها گاهی چالش برانگیز هم خواهد بود. به طور مثال ارزش سابقه سفر به کشوری مثل ژاپن بسیار بالا می باشد ولی سفر به ژاپن جز کشورهای بسیار گران برای ما ایرانی ها به حساب می آید. در این مقاله سعی میکنیم به بهترین مقاصد سفر ترکیبی با بودجه های اقتصادی و از طرفی بسیار تاثیر گذار آشنا شویم. شانس ویزا بعلاوه حضور پرواز های مقرون به صرفه باعث شده است این لیست ایجاد شود.

تور ترکیبی مالزی سنگاپور

تور ترکیبی مالزی سنگاپور را باید یکی از بهترین انتخاب در لیست بهترین تورهای ترکیبی برای سابقه سفر قرار دهیم. دو کشور که بسیار از بابت جغرافیایی بهم نزدیک می باشند و از طرفی نیز هر دو کشور بسیار در صنعت توریست محبوب می باشند. تور مالزی خود به صورت جداگانه جز بهترین تجربه های سفری هر نفر می باشد و ترکیب این سفر دوست داشتنی با یکی از بهترین شهرهای توریستی جهان میتواند مهر تاییدی باشد برای درخواست هر نوع ویزایی در آینده شما. این تورها به صورت کلی به خاطر گران بودن کشور سنگاپور به صورت ترکیبی ۴ شب مالزی و ۳ شب سنگاپور برگزار می شود. 

خوشبختانه کشور مالزی برای ما ایرانیان که اقامتی کمتر از ۱۴ روز را میخواهیم نیاز به صدور ویزا ندارد و با مراحل بسیار کوتاهی ویزا و مهر ورود شما در همان فرودگاه مالزی صادر خواهد شد. ولی کشور سنگاپور کمی سخت گیر تر می باشد و شما برای سفر به سنگاپور نیازمند ویزای الکترونیکی می باشید.  که چیزی در حدود ۱۰ روز کاری نیز زمان می برد. 

تور ترکیبی پوکت سنگاپور

تور پوکت سنگاپور تجربه ای بی نظیر از ترکیب طبیعت زیبای تایلند بعلاوه شهر مدرن سنگاپور می باشد، که باعث می شود همزمان مهر ورود به دو مقصد بسیار محبوب و ارزشمند را برای شما به ارمغان بیاورد. جزیره پوکت به خاطر حضور سواحل زیبا، بازارهایی رنگارنگ و مقصدی بسیار ارزان در بین مسافران شناخته می شود. از طبیعت زیبای پوکت که دیدن کردید حالا وقت سفر کردن به یکی از معتبر ترین کشور های دنیا در صنعت توریسم می باشد. سنگاپور مدرن، با ترکیبی از معماری و فرهنگ غنی خود به شما این امکان را میدهد تا سفری به دل صنعت روز دنیا داشته باشید. 

تور پوکت سنگاپور مهروگشت آریایی

شرایط دریافت ویزا برای این دو کشور ( تایلند و سنگاپور ) خوشبختانه به خاطر حضور کارگزار های قوی بسیار آسان می باشد و با حدود ۱۰ روز کاری امکان دریافت آنها برای تمام مجری های مستقیم تورهای جنوب شرق آسیا وجود دارد. تمکن مالی کمتر به نسبت مقاصد دیگر و حضور پروازهای با کیفیت عربی کمک میکند تا سفری خاطره انگیز در انتظار شما باشد. ویزای سنگاپور به صورت الکترونیکی صادر می شود و مدارک مورد نیاز برای صدور ویزا نیز بسیار اندک می باشد.

تور ترکیبی بالی سنگاپور

تور بالی سنگاپور را می توان یکی از بهترین گزینه های مورد انتظار مسافران در نظر بگیریم. سنگاپور که بی شک یکی از بهترین انتخاب ها برای سفر ترکیبی شما می باشد. همان طور که قبل تر اشاره کردیم این کشور یکی از بالاترین اعتبار ها را در میان کشورهای توریستی جهان دارد. ولی بخش دیگر سفر شما با بالی پر خواهد شد. کشوری با بی نهایت زیبایی طبیعی و آرامش خالص که کمک میکند در این سفر ترکیبی یکی از بهترین تجربه های خود را کسب کنید. 

تور بالی سنگاپور مهروگشت آریایی

برای سفر به بالی در اندونزی یا سنگاپور برای ما ایرانیان باید ویزا صادر شود. شرایط ویزای سنگاپور به خاطر انتخاب تور سنگاپور باعث  می شود که سهولت بیشتری داشته باشد ولی در خصوص اندونزی، نیازمند زمان بیشتری برای صدور ویزای می باشد. به طور میانگین ویزای سنگاپور چیزی در حدود ۱۰ روز کاری صادر می شود و همین زمان برای اندونزی چیزی حدود ۱۵ الی ۲۰ روز می باشد. مدارک هر دو تا سفارت در بسیاری از موارد شبیه به هم دیگر می باشد و فرم های مورد نیاز توسط پشتیبان های شما پر خواهد شد تا ویزا در سریعترین زمان ممکن صادر شود. 

نتیجه گیری

با امکان انتخاب تورهای ترکیبی شما میتوانید به راحتی سابقه سفری قوی را برای درخواست ویزا در آینده ایجاد کنید. فرقی نمیکند شما مسافر اروپا باشید یا کانادا و امریکا، آفیسر ها همیشه به یکی از پارامتر هایی که به دقت نگاه خواهند کرد موضوع سابقه سفر شما می باشد. از طرفی به خاطر هزینه ها و زمانی که صرف میکنید هر چه قدر بتوانید مدارک کامل تری در اختیار آنها قرار دهید شانس ویزا خود را نیز افزایش خواهید داد.

با حضور کشورهایی مدرن مثل سنگاپور، اندونزی، تایلند و مالزی که خوشبختانه با توجه به پذیرش راحت تر مسافران شما گزینه های زیادی برای شروع و افزایش قدرت سابقه سفر خود خواهید داشت. هر چند که با امکان ترکیبی سفر کردن بسیار هم در هزینه و هم ارزش این سابقه سفر ها تاثیر مثبت تری خواهید گذاشت.

مجموعه های معتبری که مجری های مستقیم تورهای جنوب شرق آسیا می باشند همچون مهروگشت آریایی میتوانند در این مسیر بسیار حیاتی باشند، شما با دریافت بهترین مشاوره  قبل از سفر، تکمیل فرم های ویزا و حضور کارگزاران بسیار با کیفیت میتوانید مطمئن باشید که یکی از بهترین تجربه های سفر خود را خواهید داشت و از طرفی نیز سابقه سفر مورد نیاز را نیز کسب کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر یا داشتن هرگونه ابهام یا سوالی در خصوص سفرهای ترکیبی جنوب شرق آسیا کافی است با مشاورین مجموعه مهروگشت آریایی با شماره ۸۸۸۸۴۰۶۹ یا وب سایت https://mahroogasht.com تماس بگیرید تا برای هر اقدامی در کنار شما باشند.